У МАУ відповіли на закиди АМКУ в наданні сумнівних знижок від "Борисполя"

У МАУ відповіли на закиди АМКУ в наданні сумнівних знижок від "Борисполя"

Фото: УНІАН

МАУ звинувачують в отриманні непрозорих знижок та пільг від аеропорту "Бориспіль".

У вівторок, 1 серпня, видання ВВС Україна оприлюднило відповідь на свій запит до Антимонопольного комітету (АМКУ) щодо надання аеропортом "Бориспіль" сумнівних знижок на сплати аеропортових зборів для авіакомпанії МАУ. Зазначимо, що АМКУ ранівше звинуватив МАУ в отриманні відповідних пільг.

Однак, прес-служба авіаперевізника у коментарі ТСН.ua зазначила, що будь-яка компанія, що літає до "Борисполя" може згідно з законом отримати знижки в індивідуальному порядку.

"Існують чіткі критерії, за якими будь-яка компанія, що виконує рейси до/з аеропорту "Бориспіль", може отримати знижки. Це, зокрема, наказ Міністерства транспорту та зв'язку України №337 від 26 березня 2008 року, а також публічна оферта аеропорту. Ці документи визначають розміри зборів в аеропорту в залежності від обсягів перевезень авіакомпанії", - зазначили в МАУ.

Водночас, в документі, який опублікувало ВВС Україна йдеться, що комітет розглядає справу "за ознаками вчинення ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді зловживання монопольним становищем на ринку спеціалізованих послуг".

"ДП "МА Бориспіль", маючи ознаки монопольного (домінуючого) становища на ринку надання спеціалізованих послуг аеропорту в межах території розташування Міжнародного аеропорту "Бориспіль", застосовувало знижувальні коефіцієнти до аеропортових зборів лише до однієї авіакомпанії - ПрАТ "Авіакомпанія МАУ", - сказано в документі.

МАУ прокоментували два судових позови до Мінінфраструктури та аеропорту "Львів"

МАУ прокоментували два судових позови до Мінінфраструктури та аеропорту "Львів"

Там також додають, що аеропорт робив це "не публічно, непрозоро, за відсутності будь-яких встановлених критеріїв розрахунку розміру знижок до аеропортових зборів для авіакомпаній".

У Антимонопольному комітеті також рекомендують аеропорту "Бориспіль" виробити чіткі критерії щодо знижок на аеропортові збори.

Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Володимир Омелян також зазначав, що авіакомпанія МАУ подала до суду на міністерство інфраструктури, авіакомпанію Ryanair і аеропорт "Львів". Як йдеться з документів, оприлюднених міністром, МАУ вважає, що Ryanair отримав протиправні пільги в Україні і привілейоване положення, через що МАУ "була змушена знизити вартість авіаперевезень", що призвело до збитків.

Проте в Антимонопольному комітеті повідомили ВВС Україна, що компанія МАУ не зверталася до нього зі скаргами щодо порушення економічної конкуренції Міністерством інфраструктури, "Міжнародним аеропортом "Бориспіль", "Міжнародним аеропортом "Львів" чи авіакомпанією "Ryanair".

"У Комітеті відсутня достовірна інформація щодо надання/не надання ДП "МА "Бориспіль" чи ДП "МА "Львів" "ексклюзивних умов" авіакомпанії Ryanair та заяви/скарги інших авіаперевізників", - додали у АМКУ.

Українські урядовці піддалися на метод контрольованого скандалу від "Ryanair"

Українські урядовці піддалися на метод контрольованого скандалу від "Ryanair"

Нагадаємо, нещодавно компанія Ryanair заявила про свою відмову від виходу на український авіаринок. Ірландська компанія звинуватила керівників аеропорту "Бориспіль" у лобіюванні інтересів одного перевізника - МАУ, через якого нібито і не вдалось домовитись.

Міністр інфраструктури Омелян звинуватив у зриві домовленостей директора аеропорту Павла Рябікіна. Той у відповідь заявив про політичний тиск міністра і прем'єра, а пропозиції Ryanair назвав економічно збитковими.

Експерти заявили, що поведінка Ryanair спрямована на підвищення ставок і збільшення привілеїв

Експерти заявили, що поведінка Ryanair спрямована на підвищення ставок і збільшення привілеїв

Повʼязані теми:

Наступна публікація