У Мін’юсті анонсували запуск нового держреєстру юросіб та ФОП

У Мін’юсті анонсували запуск нового держреєстру юросіб та ФОП

Фото: УНІАН

Зареєструвати документи чи внести зміни до даних, що існують, буде тимчасово неможливо.

В Україні вирішили оновити Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook міністр юстиції Денис Малюська.

"Ми запускаємо новий ЄДР (Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань). У зв’язку з цим з 07 до 16 серпня 2020 року дані будуть переноситись із старого реєстру до нового і доступ реєстраторів до ЄДР протягом цього часу буде відсутнім. Документи на реєстрацію не прийматимуться з 00 годин 05 серпня, а документи, подані до цього часу, повинні бути опрацьовані до 18 години 07 серпня", - повідомив він.

За словами Малюськи, протягом періоду перенесення даних Антирейдерська колегія продовжуватиме працювати, матиме доступ до ЄДР та зможе оперативно реагувати на потенційні рейдерські атаки.

Окремо міністр назвав переваги нового ЄДР:

  • завдяки використанню сучасних технологій у вигляді вебінтерфейсу спростили доступ користувачів до реєстру;
  • створили безоплатний пошук відомостей за даними відокремленого підрозділу юридичної особи;
  • створили нові реєстраційні дії, зокрема, перехід на діяльність на підставі власного установчого документу або модельного статуту, внесення та скасування заборони вчинення реєстраційних дій, внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ;
  • створили нові друковані форми документів (заява, рішення про відмову) та оновили наявні (витяг, виписка, опис поданих документів, повідомлення про відмову);
  • забезпечили можливість формування виписки після проведення будь-якої реєстраційної дії;
  • створили функціонал формування запиту на видачу копій документів з реєстраційної справи;
  • удосконалили бізнес-процеси реєстрації, зокрема створили виражене відображення проведених змін, забезпечили припинення ФОП та внесення змін до відомостей про ЮО в один етап, додали нові атрибути розширеного пошуку;
  • створили додаткові механізми контролю та модулі безпеки, зокрема, контроль наявності сканованої копії поданого документа, підтвердження операцій в системі з використанням КЕП, ідентифікація користувача під час отримання витягу на порталі з використанням КЕП, автоматичний LOG-OFF у разі наявності ПЗ віддаленого керування та неактивності користувача в системі, що своєю чергою сприятиме у протидії рейдерству;
  • реалізовували можливість обліку сімейних фермерських господарств та додали окрему ознаку створення такого господарства;
  • імплементували словник адміністративно-територіального устрою з можливістю обрання вулиць з переліку, що забезпечує єдиний підхід під час введення адреси;
  • створили нову сутність – "кінцевий бенефіціарний власник"; тим самим покращили якість внесення даних про кінцевих бенефіціарних власників шляхом їх чіткого структурування та відокремлення від засновників, що своєю чергою дозволяє розміщувати інформацію в окремих блоках під час надання відомостей з ЄДР чи публікації у відкритих даних;
  • оновили атрибутивний склад форм для внесення інформації, зокрема додали додаткові поля для внесення необхідної інформації в ЄДР.

Водночас Малюська запевнив, що в оновленому ЄДР передбачена технічна можливість його подальшого вдосконалення та доопрацювання.

Нагадаємо, раніше в Державній міграційній службі повідомили, що незабаром українці зможуть підтверджувати достовірність реєстраційного номера облікової картки платника податків або РНОКПП (раніше - ідентифікаційний код чи ІПН) за допомогою ID-картки та свідоцтва про народження. Таким чином в Україні зможуть ліквідувати використання найпопулярнішої довідки з номером платника податків, яку оформили понад 40 мільйонів громадян. 

Повʼязані теми:

Наступна публікація