Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
У Раді запропонували, як вирішити проблему з авто на єврономерах. Скільки може коштувати розмитнення

Законопроекти мають розглянути у першому читанні.

У Верховній Раді цього тижня було зареєстровано два законопроекти, які стосуються вирішення проблеми із розмитненням автомобілів - один стосується внесення змін до Податкового кодексу щодо оподаткування акцизним податком легкових автівок (8487), а інший - змін до Митного кодексу та інших законодавчих актів  щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України (8488). Обидва документи представляє депутат із фракції "БПП" Ніна Южаніна.

"Та кількість автомобілів, які зараз є в Україні, просто неймовірно велика. Треба реагувати. Я думаю, що перший крок зроблено, збалансовано погодження з усіма гілками влади, із активістами у тому числі", - мотивувала вона ухвалення законопроектів в першому читанні у кулуарах Ради.

За її словами, пропонуються такі лібералізаційні кроки:

 - нова шкала акцизних податків (зменшення в декілька разів)

- скасування екологічного стандарту під час реєстрації автомобіля будь-якого року випуску

- скасування обмеження щодо кількості митниць, де можна було розмитнити автомобілі - тепер можна приїхати на будь-який пункт за вибором.

Механізм полягає у встановленні нових ставок акцизного податку: базова ставка становитиме 50 євро для автомобілів на бензинових двигунах і 75 євро - на дизельних. Ставки збільшуються на коєфіцієнти віку і на коєфіцієнти об'єму двигуна.

Визначення акцизного податку для кожного легкового транспортного засобу здійснюватиметься шляхом застосування до базових ставок акцизного податку коефіцієнтів. Згідно із пояснювальною запискою, один коефіцієнт визначатиметься діленням об'єму циліндрів двигуна внутрішнього згоряння відповідного транспортного засобу в куб. см на 1000 куб. см. Другий коефіцієнт дорівнюватиме кількості повних календарних років від року, наступного за роком виробництва відповідного транспортного засобу, до року визначення ставки податку (для нових транспортних засобів та транспортних засобів, що використовувалися до одного повного календарного року, коефіцієнт дорівнює 1).

"Всі повинні усвідомлювати, що акциз не є найбільшим серед митних платежів. Спалата ввізного мита 10% і ПДВ 20% є значно більшою. Як би ми не крутили, скасувати ПДВ  і ввізне мито неможливо. Я говорила з Мінфіном, що навіть такий крок із лібералізації ставок тільки можна прийняти, розраховуючи на комулятивний ефект, який буде отриманий в майбутніх роках. Тому що така лібералізація ставок дасть зменшення надходжень до бюджету, Тому треба сконцентруватися і ухвалити (законопроект, - ред.) в першому читанні", - зазначила Южаніна.

южаніна
УНІАН
Ніна Южаніна

Вона зауважила, що нові правила стимулюватимуть купувати більш нові автомобілі.

"На старі автомобілі в Україні - занижена вартість - вона не відповідає дійсній вартості придбання. Тобто уже мито і ПДВ сплачуються із заниженої в рази ціни. Такий податок як непрямий акциз є більш справедливим", - зазначила депутат.

Вона пояснила, що на новіші автомобілі йде менший акциз. На старіший - більший, але оскільки його вартість менша, то відповідно меншим буде і ПДВ та ввізне мито. Таким чином, сума розмитнення буде сягати 2500-3000 євро для усіх автомобілів, незалежно від віку.

Народний депутат фракції БПП Ніна Южаніна про вирішення проблеми з «євробляхами». Та кількість автомобілів, які зараз знаходдиться в Україні, просто неймовірно велика. Треба реагувати. Я думаю, що перший крок зроблено, збалансовано погодження з усіма гілками влади, із активістами у тому числі. Механізм: встановлення нових ставок акцизного податку, він будувався, виходячи із справедливого підходу і рівномірного росту. Тобто, базова ставка 50 євро для автомобілів на бензинових двигунах і 75 євро - на дизельних. Ставки збільшуються на коєфіцієнти віку і на коєфіцієнти об'єму двигуна.

Posted by Блок Петра Порошенка Солідарність on Tuesday, June 19, 2018

Громадянам із неналежно розмитненими автомобілями дадуть час, щоб вони змогли переоформити документи.

"Для тих (нерозмитнених за новими правилами, - ред.) автомобілів, які зараз перебувають на території України, є відстрочення 180 днів. Це означає, що за 180 днів вони мають виїхати за межі України, оформити належним чином документи і розмитнити автомобіль. Після 180 днів до них, як і до інших громадян будуть застосовуватися штрафні санкції. Вони досить високі. І якщо автомобіль порушує строки перебування на території України більше ніж на 20 днів, там велика сума штрафу, а понад 30 днів - позбавлення водійських прав до одного року і конфіскація автомобіля за рішенням суду", - розповіла Южаніна.

Згідно із пояснювальною запискою, законопроект 8487 дозволить зменшити вартість нових транспортних засобів, створить правові та економічні умови для реєстрації раніше ввезених на митну територію України автомобілів на іноземній реєстрації, та як наслідок знизить рівень соціальної напруженості щодо цього питання.  

ВідеоАвто на "євробляхах" цього року скоїли 8% від загальної кількості ДТП – Білошицький

Поліція відзначає тенденцію до збільшення кількості аварій за участю автомобілів з іноземною реєстрацією. Як розповів перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Нацполіції України Олексій Білошицький, порівняно з минулим роком показник вже зріс на 2%.

Авто на "євробляхах" цього року скоїли 8% від загальної кількості ДТП – Білошицький

Залиште свій коментар

Вибір редакції