Мережу продали за 45,5 мільярда рублів.
Найбільша в Росії мережа магазинів побутової техніки та електроніки "М.Відео" придбала другу за величиною мережу магазинів "Ельдорадо". Сума угоди склала 45,5 млрд рублів без урахування кредитних зобов'язань "Ельдорадо".
На купівлю мережі компанія "М.Відео" залучила свої кошти, а також кредитні, які взяла у банку ВТБ. Про це пишуть "Ведомости".
Об'єднання "М.Відео" і "Ельдорадо" дозволить збільшити охоплення клієнтів і регіональне покриття. Під управлінням об'єднаної компанії буде працювати 831 магазин у 200 найбільших містах Росії.
Зазначимо, що "Ельдорадо" і "М.Відео" входять до групи "Сафмар" Михайла Гуцерієва. Однак раніше компанії не були об'єднані. У процесі злиття буде створено єдину юридичну особу - це повинно статися до кінця першого кварталу 2019 року. Обидва бренди при цьому збережуться.
Раніше стало відомо, що "М.Відео" може купити російський бізнес Media Markt. Угода перебуває в стадії переговорів.