Українці поскаржилися на роботу в сервісах "ПриватБанку". У банку пояснили причину

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Причиною цього стали масові онлайн-платежі.

Клієнти "ПриватБанку" поскаржилися на проблеми із роботою інтернет-додатку банку, терміналів і банкоматів. У фінустанові повідомили, що збою в роботі сервісів немає, пише УНІАН.

Повідомляється, що українці застопорили на годину онлайн-платежі "ПриватБанку" через масову оплату товарів на торговельному онлайн-майданчику Китаю. Через велику кількість платежів вони автоматично вишикувалися в чергу. Протягом години банк обслуговував до 70 тисяч платежів, а це значно перевищує нормальні обсяги роботи.

Слід зауважити, що 11 листопада майданчики Аlibaba Group, Taobao, AliExpress, Banggood, JD і GearBest проводиться Всесвітній день шопінгу. 

Як повідомлялося раніше, увечері 13 вересня у роботі "ПриватБанку" стався масштабний збій. До банкоматів вишикувались великі черги, а у магазинах подекуди неможливо розрахуватися картою. Причину збоїв у програмі Приват24 не називали, але вже наступного дня у "ПриватБанку" заявили, що усунули проблеми, які призвели до збою в системі. 

Відео Засідання у справі націоналізації "ПриватБанку" не відбулося

Визнання недійсним договору купівлі-продажу акцій "ПриватБанку". Господарський суд столиці призупинив відповідне провадження на етапі дебатів. До закінчення розгляду іншої - пов'язаної справи. Учасників процесу про це не попередили, і на заплановане засідання вони прийшли. Але до суду потрапити не змогли: анонім повідомив про замінування.  

Засідання у справі націоналізації "ПриватБанку" не відбулося

Залиште свій коментар

Вибір редакції