"Укрзалізниця" поновила послугу повернення квитків онлайн

"Укрзалізниця" поновила послугу повернення квитків онлайн

Фото: Євген Кравцов / Facebook

Обмеження діяло протягом новорічно-різдвяних свят.

Відсьогодні, 19 січня, повернути квиток на поїзд знову можна онлайн. Відповідну послугу відновила "Укрзалізниця".

Про це повідомив виконувач обов'язків керівника компанії-перевізника Євген Кравцов.

"Сьогодні відновили послугу повернення електронних квитків через Інтернет. Призупинка цієї функції – це був тимчасовий вимушений крок, яким ми захистили наших клієнтів від штучного дефіциту та спекуляцій з квитками в період новорічних та різдвяних свят. Такі дії – це оперативні та точкові заходи реагування", - зазначив Кравцов.

Він пообіцяв, що "Укрзалізниця" розширюватиме можливості онлайн-системи продажу квитків.

"Наша мета – зробити онлайн-сервіси функціональними, а подорожі – доступними та комфортними. Для цього розширюємо можливості онлайн-системи продажу квитків, призначаємо нові та додаткові поїзди. Адже залізничний транспорт залишається найпопулярнішим в Україні. Під час цьогорічних зимових свят (22.12.2017 – 11.01.2018) поїздами подорожувало 2,4 млн пасажирів, що більше аналогічного періоду минулого року на 96,2 тис. осіб", - уточнив Кравцов.

Нагадаємо, в "Укрзалізниці" з'явилась нова функція онлайн-замовлення квитків з пересадками.

Повʼязані теми:

Наступна публікація