"Укрзалізниця" збудує євроколію на Західній Україні, щоб приймати поїзди з Європи

"Укрзалізниця" збудує євроколію на Західній Україні, щоб приймати поїзди з Європи

Фото: Євген Кравцов / Facebook

У країнах Європи колії вужчі, ніж у країнах колишнього Радянського Союзу.

Упродовж 2020 року "Укрзалізниця" планує збудувати євроколію на Західній Україні – для приймання поїздів із країн Європи. Суміщена колія 1520/1435 мм від Мостиської до Львова відкриє нові можливості для пасажирів та посилить транспортний і туристичний потенціал України.

"Три з половиною години до Кракова плюс зі Львова до Європи швидкісними поїздами. Знаю, що про це кажуть останні років 10. Але ми зробимо це за рік. Не анонсував заздалегідь, але сьогодні особисто переконався, що проєкт, який поки був лише на папері, може стати реальним. Тобто через рік українці зможуть отримати пряме швидкісне сполучення з центру Львова до Кракова, Праги, Відня", - написав у Facebook голова правління АТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов.

Відповідно, потягам із Європи не доведеться "перевзуватися" на кордоні, аби доїхати до Львова ширшими коліями. Це зменшить час перебування в дорозі. У Львові євроколії прокладуть до станції "Скнилів".

3,5 години до Кракова. + зі Львова у Європу швидкісними поїздами. Знаю, що про це кажуть останні років 10. Але ми...

Опубліковано Євгеном Кравцовим Четвер, 28 листопада 2019 р.

"Декілька років широкою колією наші поїзди курсують до Перемишля. Ця станція в Польщі стала популярним залізничним хабом між Україною та іншими країнами Європи. Будівництво суміжної колії від кордону з Польщею дозволить зробити станцію "Скнилів" міжнародним залізничним хабом", – переконаний керівник "Укрзалізниці".

Станція "Скнилів" обрана для розбудови хабу, щоб уникнути перевантаження станції "Львів", через яку прямують фактично усі внутрішньодержавні поїзди.

"На жаль, Україна має різну ширину залізничних колій з країнами-сусідами на Заході. Змінити нашу колію на європейську неможливо, адже це коштуватиме мільярди доларів. Натомість ми вишукуємо інші варіанти інтеграції інфраструктур. І це один із них. Певен, що це буде найбільший інфраструктурний проєкт на заході України", - зазначив Кравцов.

У загальному комплексі робіт необхідно вкласти 69,8 км суміщеної колії 1435/1520 мм, збудувати 3,1 км колії 1435 мм, виконати на 58,2 км розширення майданчика землеполотна, провести комплексно-оздоровчий ремонт 9,5 км наявної суміщеної колії та реконструкцію 8 станцій, виконати реконструкцію та модернізацію інфраструктури електропостачання, збудувати інфраструктуру вокзалу станції "Скнилів" колії 1435 мм.

Для комфорту пасажирів "Укрзалізниця" планує між "Скниловом", аеропортом і центральним залізничним вокзалом Львова запустити ще й експрес.

Дільниця Мостиська II – Львів входить до "крітського" міжнародного транспортного коридору №3 (Берлін-Вроцлав-Львів-Київ). Наразі колія 1520 пролягає з України до станції Перемишль (Польща), євроколія – від Перемишля до станції Мостиська I (Україна).

Залізнична станція "Скнилів" розташована у Львові. Від вокзалу станції "Львів" до неї - 5,5 км, від Міжнародного аеропорту "Львів" – 3 км, автостанції – 1 км.

"Укрзалізниця" вже призначила шість додаткових поїздів на новорічні свята – економічні новини

"Укрзалізниця" вже призначила шість додаткових поїздів на новорічні свята – економічні новини

 

Повʼязані теми:

Наступна публікація