Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
"Укрзалізниця" змінить систему електронного продажу квитків, щоб боротися зі спекулянтами

Один із радикальних методів запровадили на новорічно-різдвяні свята, коли заборонили повернення квитків через електронну систему.

Чимало українських пасажирів нарікають на відсутність у продажу квитків на поїзди. Іноді вони відсутні навіть у перший день продажу, який розпочинається за 45 днів до самого відправлення. Одна з причин, крім ажіотажу серед самих пасажирів, - спекулятивний перепродаж квитків.

Про це в прямому ефірі програми "Сніданок з "1+1" розповів виконувач обов'язків голови правління "Укрзалізниці" Євген Кравцов.

"Ми змогли поборотися з цією проблемою перед Новим роком. Але для цього нам треба було заборонити повернення квитків через електронну систему. Ця система ("чорний" перепродаж квитків за завищеними в кілька разів цінами), на жаль, на сьогодні багато в чому пов'язана із недосконалістю електронного продажу квитків. Нам треба було заборонити зручний сервіс для пасажирів для того, щоб поборотися зі спекулянтами", - констатує Кравцов.

Він анонсував удосконалення системи електронного продажу квитків.

"Зараз ми відпрацьовуємо питання спільно з кіберполіцією, нашими IT-службами для того, щоб змінити систему електронного продажу так, щоб з одного боку було зручно для пасажирів, з іншого боку – працювало все відповідним чином, щоб спекулянти не могли скористатися такими випадками", - наголосив керівник "Укрзалізниці".

На період свят, затяжних вихідних та літнього періоду перевізник призначає додаткові поїзди, аби задовольнити попит пасажирів.

"З нашого боку ми реагуємо додатковими потягами таким чином, щоб забезпечити їх упродовж попиту пасажирів. Протягом найближчих днів ми плануємо запустити (до травневих свят) ще три-п'ять додаткових потягів на найбільш популярні напрямки", - зазначив Кравцов.

Він також сказав, що найдешевші квитки на поїзди розбирають одразу. Тому часто квитки в плацкартні вагони відсутні. Це стається тому, що квитки на них дешевші, ніж на автобуси. Хоча, наголошує, має бути найдешевший проїзд автобусами, трохи дорожчий – поїздами, найдорожчий – літаками. Кравцов навів приклад із вартістю квитків від Києва до Костянтинівки на Донеччині: квиток на автобус коштує 400-500 грн, а місце в плацкартному вагоні – 88 грн. Саме тому й запланували підвищити вартість проїзду в потягах, аби ціни відповідали ринковим.

Керівник "Укрзалізниці" також розповів, як покращиться сервіс у поїздах після здорожчання проїзду.

ВідеоОчільник "Укрзалізниці" відповів на запитання пасажирів у студії "Сніданку"

В Україні з травня на 12% подорожчає проїзд у потягах. Це не єдине подорожчання залізничних квитків. До кінця року ціни піднімуть ще на 12%. Про ціни і про те, чи зміниться якість послуг на залізниці, говоримо з Євгеном Кравцовим, очільником "Укрзалізниці".

Очільник "Укрзалізниці" відповів на запитання пасажирів у студії "Сніданку"

 

Залиште свій коментар

Вибір редакції