Visa і MasterCard продадуть дані клієнтів рекламістам

Visa і MasterCard продадуть дані клієнтів рекламістам

Visa і MasterCard продадуть дані клієнтів рекламістам / Фото: prokredity.com.ua

Visa і MasterСard опрацьовують можливі варіанти створення єдиної бази покупок своїх клієнтів, доступ до якої і буде пропонуватися рекламним компаніям.

Найбільші платіжні системи Visa Inc. і MasterCard Inc. збираються почати новий бізнес: компанії хочуть продавати рекламним агентствам купівельну історію своїх клієнтів, які розраховуються за покупки банківськими картами. Планується, що це у декілька разів підвищить ефективність цільової реклами в інтернеті.

Експерти вважають, що подібне нововведення стане справжньою революцією в світі реклами, оскільки дозволить інтегрувати віртуальну діяльність людей з їх уподобаннями в реальному житті.

Наразі Visa і MasterСard опрацьовують можливі варіанти створення єдиної бази покупок своїх клієнтів, доступ до якої і буде пропонуватися рекламним компаніям.

Як розповіло джерело видання The Wall Street Journal, знайоме з планами компаній, система буде діяти таким чином: клієнту, який розплатився карткою, наприклад у мережі фастфуду, будуть рекламувати засоби для схуднення, причому до того, як пропонувати певний товар, технологія дозволить дізнатися, чи купував клієнт його раніше.

Нині ж цільова реклама в інтернеті базується на пошукових запитах користувача та ніяк не пов'язується з їх вимогами в реальному житті.

У MasterCard заявляють, що база історії придбань не буде включати імена та адреси покупців. Однак тоді постає питання, яким чином в такому разі рекламісти зможуть зрозуміти, якому саме користувачеві мережі належать ті чи інші покупки.

Як повідомлялось, станом на червень поточного року загальна кількість активних платіжних карток в Україні склала 32,066 мільйона штук.

При цьому найбільшу довіру в українських користувачів електронними системами оплати рахунків та послуг викликають відділення банків, найменшу - готівкові термінали.

Читайте також:

Українських торговців зобов'язали приймати платіжні картки

Мобільні платежі можуть витіснити з ринку банківські карти

Українці не довіряють платіжним терміналам

Банкіри не хочуть відмовлятися від комісії у банкоматах

Кількість активних платіжних карт в Україні перевищила 32 млн штук

Повʼязані теми:

Наступна публікація