Visa і MasterСard опрацьовують можливі варіанти створення єдиної бази покупок своїх клієнтів, доступ до якої і буде пропонуватися рекламним компаніям.
Найбільші платіжні системи Visa Inc. і MasterCard Inc. збираються почати новий бізнес: компанії хочуть продавати рекламним агентствам купівельну історію своїх клієнтів, які розраховуються за покупки банківськими картами. Планується, що це у декілька разів підвищить ефективність цільової реклами в інтернеті.
Експерти вважають, що подібне нововведення стане справжньою революцією в світі реклами, оскільки дозволить інтегрувати віртуальну діяльність людей з їх уподобаннями в реальному житті.
Наразі Visa і MasterСard опрацьовують можливі варіанти створення єдиної бази покупок своїх клієнтів, доступ до якої і буде пропонуватися рекламним компаніям.
Як розповіло джерело видання The Wall Street Journal, знайоме з планами компаній, система буде діяти таким чином: клієнту, який розплатився карткою, наприклад у мережі фастфуду, будуть рекламувати засоби для схуднення, причому до того, як пропонувати певний товар, технологія дозволить дізнатися, чи купував клієнт його раніше.
Нині ж цільова реклама в інтернеті базується на пошукових запитах користувача та ніяк не пов'язується з їх вимогами в реальному житті.
У MasterCard заявляють, що база історії придбань не буде включати імена та адреси покупців. Однак тоді постає питання, яким чином в такому разі рекламісти зможуть зрозуміти, якому саме користувачеві мережі належать ті чи інші покупки.
Як повідомлялось, станом на червень поточного року загальна кількість активних платіжних карток в Україні склала 32,066 мільйона штук.
При цьому найбільшу довіру в українських користувачів електронними системами оплати рахунків та послуг викликають відділення банків, найменшу - готівкові термінали.
Українських торговців зобов'язали приймати платіжні картки
Мобільні платежі можуть витіснити з ринку банківські карти
Українці не довіряють платіжним терміналам
Банкіри не хочуть відмовлятися від комісії у банкоматах
Кількість активних платіжних карт в Україні перевищила 32 млн штук