Загальна вартість проекту становить орієнтовно 300 млн євро.
Європейський банк реконструкції і розвитку підписав з Україною угоду про надання кредиту в обсязі 150 млн євро для будівництва другої колії, електрифікації та модернізації систем сигналізації і зв'язку на напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка.
Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.
Фінансування проекту планується здійснити за рахунок залучених кредитних коштів ЭБРР під державні гарантії в обсязі – 150 млн євро. Джерелом співфінансування проекту будуть залучені кошти Європейського інвестиційного банку (відповідну Фінансову угоду було підписано у грудні минулого року).
У підписанні угоди брав участь міністр інфраструктури Володимир Омелян. За його словами, реалізація вказаного проекту дозволить підвищити пропускну спроможності залізничного напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка, який пролягає територією Кіровоградської, Миколаївської та Одеської областей. Це дозволить вирішити проблеми з пропуском вантажів в напрямку миколаївських портів; підняти дільничну швидкість руху вантажних поїздів на 20 – 25%, що дасть можливість скоротити термін доставки вантажів, а також суттєво зменшити експлуатаційні витрати, пов’язані із поліпшенням організації руху поїздів, а саме уникнути значної кількості гальмувань і розгонів поїздів (при виконані обгонів та схрещувань); одержати значну економію дизельного палива й поліпшити екологічну ситуацію в регіоні за рахунок виключення шкідливих викидів (продуктів згоряння дизельного палива) в атмосферу загальною кількістю 11000 т/рік; додатково створити близько 300 кваліфікованих робочих місць.
Як повідомлялося раніше, Омелян заявляв, що для будівництва швидкісного залізничного сполучення між Києвом та Одесою потрібно 540-840 млн євро. Оптимальним є маршрут вздовж автотраси Київ-Одеса, де держава вже має землю.