За неякісні чи взагалі ненадані комунальні послуги киянам повернули 4,5 мільйона гривень

Гроші отримали мешканці майже п'яти сотень столичних квартир

Київська влада повернула киянам 4,5 млн грн за неякісні комунальні послуги.

Про це йдеться в сюжеті програми "Сніданок з "1+1".

Гроші отримали мешканці майже півмільйона столичних квартир, які поскаржилися на відсутність поливу у дворі, неприбирання сходових клітин, а також незадовільне обслуговування ліфтів. Компенсацію їм виплатили комунальні керівничі компанії, які надають послуги з утримання будинків та прибудинкових територій. Про це повідомляє КМДА.

Для компенсації за неякісне прибирання мешканцям будинку потрібно викликати представника організації, яка виконує послуги, та скласти акт-претензію. На основі цього документа й проводиться перерахунок оплати. Інший варіант - зателефонувати на міські гарячі лінії і повідомити про порушення, а вже представники управління самоврядного контролю КМДА (житлово-комунальна інспекція) перевіряють і зобов'язують проводити перерахунок.

Відповідні консультації щодо перерахунку можна отримати у "Центрах комунального сервісу", зокрема, звернувшись на гарячу лінію за телефоном: (044) 247-40-40. Контакти найближчого ЦКС можна знайти за посиланням: cks.kiev.ua/contacts.

Нагадаємо, від 1 липня столична влада майже вдвічі збільшила квартплату для киян. Своєю чергою пообіцяла поліпшити якість обслуговування будинків.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: