Залізничники в Кременчуці заблокували локомотиви й вимагають підвищити зарплати вдвічі

Протест відбувається у формі "італійського страйку".

Сьогодні, 20 червня, о п'ятій ранку машиністи локомотивного депо "Кременчук", що на Полтавщині, розпочали так званий "італійський страйк". Головна їхня вимога – підвищити зарплату вдвічі.

Протест відбувається на підтримку безстрокової акції пікетування Вільної профспілки залізничників України, яка й досі триває під стінами адмінбудівлі "Укрзалізниці". Про це пише УНІАН.

"Італійський страйк" полягає в гранично суворому виконанні співробітниками підприємства своїх посадових обов'язків і правил - ні на крок не відступаючи від них і не виходячи за їхні межі.

Організатори страйку кажуть, що посадові інструкції настільки забюрократизовані, що "працювати суворо за інструкціями практично неможливо, і, разом із бюрократичним характером посадових інструкцій і неможливістю врахувати в них усі нюанси виробничої діяльності, така форма протесту призводить до суттєвого спаду продуктивності й, відповідно, до великих збитків для підприємства. З "італійським страйком" важко боротися за допомогою антистрайкових законів, а притягти до відповідальності ініціаторів практично неможливо, оскільки формально вони діють у суворій відповідності до Трудового кодексу України".

"Наразі жоден вивізний локомотив не виїхав із депо "Кременчук" і не вийде, поки питання не буде вирішено. З ранку шість електровозів не виїхали з депо. Тут перебуває начальник локомотивного депо Юрій Дон, але він із нами не спілкується", - зазначили учасники акції.

Пасажирські поїзди з Кременчука поки що відправляються за розкладом.

"Затримки поїздів не було, хоча передумови до цього є. У разі потреби на заміну кременчуцьким локомотивам, які не випускають із депо, приїдуть локомотиви з іншої станції", - уточнили в керівництві станції "Кременчук".

Нагадаємо, це вже не перший протест кременчуцьких залізничників. Наприкінці березня вільні профспілки машиністів локомотивного депо "Кременчук" проводили подібний страйк, в якому взяли участь півтори сотні залізничників.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: