Заробітки в Інтернеті. Як розвивати та просувати свій бізнес у соцмережах

Чимало українських інтернет-магазинів мають свої сторінки в Facebook та Instagram.

Популярні соціальні мережі Facebook, Twitter та Instagram уже давно перестали бути просто каналом комунікації й стали рушійними інструментами для ведення власного бізнесу. В’язання, шиття, кулінарія і навіть спортивні вміння можуть стати прибутковою справою.

Як же правильно створити та вести свою бізнес-сторінку в Мережі, йдеться в сюжеті програми "Сніданок з "1+1".

Інтернет-магазин посуду, каталог дитячого одягу і навіть власні дизайнерські вироби – роки декрету Юлія марно не витрачає, пробує себе в малому бізнесі.

"Я відчувала, що потрібно ще щось робити, реалізувати себе не лише як жінку-матір, а й як жінку-спеціаліста".

Перші два бізнеси – з посудом та дитячим одягом - протрималися недовго. Не витримали конкуренції. А от справа з дизайнерськими квітами, унікальною вишивкою та декоруванням уже кілька років приносить Юлії стабільний дохід. Майстриню з її виробами навіть стали запрошувати для фотопроектів як декоратора.

"Почали з "сарафанного радіо". Спробувала з одним, другим фотографом. Вони почали рекомендувати мене своїм колегам".

ВідеоБізнес-сторінки у соціальних мережах стають усе популярнішими

Не лише через "сарафанне радіо", а й через соцмережі активно рекламує себе Юлія. Два роки тому майстриня створила свою першу професійну сторінку.

"Я постійно атакую проханнями лайкнути мою сторінку".

За два роки таких атак у неї зібралося понад 400 підписників. А хочеться, щоб як у відомих блогерів, по кілька тисяч. Тож Юлія взялася спочатку активно постити свою продукцію. А потім злякалася, що її часті публікації усім набриднуть і її заблокують, тож знизила оберти.

"Як мінімум раз на тиждень намагаюся зробити якийсь інформаційний пост".

Одна публікація на тиждень - замало для активного життя сторінки. Аби збільшити її популярність, слід розміщувати інформацію один-два рази на день. Найкраще це робити зранку, о дев'ятій, та ввечері до 22:00. У цей час найбільше українців поринають у море соцмереж.

"Дуже важливо розуміти свою цільову аудиторію. Тобто просто написати: "У нас акція! Купуйте у нас!" – уже не цікаво. З мого досвіду - дуже добре працюють сторітелінги, коли ти не просто пишеш пост, а описуєш, як воно допомогло клієнту", - говорить директор з розвитку бізнесу Анастасія Локшинська.

Сьогодні Facebook та Instagram - найбільші та найефективніші майданчики з продажу для малого та середнього бізнесу. Вони витіснили навіть колись популярні сайти.

"Нині в українському Facebook зареєстровані близько 10 мільйонів осіб", - каже Анастасія Локшинська.

Коли ж вирішите, де відкрити свій інтернет-магазин - у Facebook чи Instagram, зауважте, що ці дві соцмережі різняться. Facebook любить публікації з фото і обов'язково разом з текстом - не менше 120 символів, а Instagram лише світлини і мінімум знаків.

Про дослідження про те, що українці найчастіше купують через Інтернет, читайте на ТСН.ua за цим посиланням.

Залиште свій коментар

Наступна публікація