ЗМІ: депутати їздять на машинах і літаках, згадуючи про поїзди перед виборами

Дата публікації
Перегляди
1187
Поділитись:
WhatsApp
Viber
ЗМІ: депутати їздять на машинах і літаках, згадуючи про поїзди перед виборами

Депутати не їздять на поїздах / Фото: УНІАН

Залізнична тема з'являється в політичній риториці - але найчастіше лише перед виборами, коли політикам приходить час виступати з популістськими гаслами.

Депутати надають перевагу автомобілям і літакам, а не залізничному транспорту, користуючись послугами Укрзалізниці від випадку до випадку. В результаті, таке ж ставлення демонструє держава до фінансування залізничної галузі, пише "РБК-Україна".

Видання наводить дані про збитки галузі від перевезення пасажирів у 2013 році - близько 4,5 млрд грн.

"Фінансова допомога відомству від держави як і раніше не надходить. Навіть місцеві бюджети за проїзд пільговиків з року в рік платять не більше 50% від вартості", - пояснює видання і наводить приклад діаметрально іншого ставлення до соціального перевізника: "Російська залізниця в 2014 році очікує отримати майже 109 млрд рублів державних дотацій (близько 3,4 млрд доларів), половина з яких буде спрямована на підтримку приміського сполучення та на компенсацію перевезень пільговиків".

При цьому, як уточнює видання, посилаючись на експерта транспортної галузі Олександра Каву, різниця між українськими і російськими тарифами складає 3-4,5 рази на користь РФ.

РБК проводить паралель між ставленням до фінансування галузі та її затребуваністю послуг можновладцями.

"Політики, вибираючи з існуючих видів транспорту, найчастіше надають перевагу автомобілям і літакам, а не залізничному транспорту", - констатує видання.

Так, за його даними, лідер КПУ Петро Симоненко, як і депутат від "Батьківщини" Сергій Соболєв, в подорожах і відрядженнях користуються автомобілем і літаком. "Свободівець" Юрій Михальчишин і "ударівець" Павло Розенко користуються послугами поїзда у випадках екстреної необхідності", а якщо треба потрапити кудись швидко - то обирають літак.

"Влітку краще вибирати літаки, адже туману немає, затримок немає. А взимку, коли є туман і сніг, то краще без затримок вибирати поїзд. Але я віддаю перевагу авто теж, адже там можна відпочити, поспати", - наводить видання слова парламентського "регіонала" Михайла Чечетова.

"Залізнична тема з'являється в політичній риториці - але найчастіше лише перед виборами, коли політикам приходить час виступати з популістськими гаслами про необхідність поліпшення роботи залізниць. Між тим, європейські політики поряд з простими громадянами активно користуються всіма видами громадського транспорту, не боячись упустити свій статус. Та і європейці вкладають у розвиток транспортної інфраструктури величезні гроші. Як результат таких вкладень - європейські потяги впевнено конкурують з літаками не тільки в комфорті, але навіть під час подолання маршруту", - резюмує видання.

Повʼязані теми:

Дата публікації
Перегляди
1187
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Наступна публікація