Михайло Ясинський розповів, про свій шлях у музичному продюсуванні та чому став викладачем Вищої школи Media&Production

Дата публікації
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Михайло Ясинський розповів, про свій шлях у музичному продюсуванні та чому став викладачем Вищої школи Media&Production

ТСН.ua

Михайло Ясинський розпочав свою кар’єру 1998 року.

Вища школа Media&Production 1+1 media знайомить зі своїми викладачами та спікерами. Сьогодні це Михайло Ясинський – продюсер, експерт у сфері продюсування та просування зірок шоу-бізнесу, власник української компанії Secret Service Entertainment Agency.

- Як довго ви вже в шоу-бізнесі? Це була ваша мрія, свідомий вибір, щасливий випадок?

- Я працюю в цій сфері від 1998 року. Починав на запорізькому телебаченні – ми з друзями створили студію молодіжних програм, проводили зйомки різних проєктів, кліпів для місцевих музикантів, організовували концерти і вечірки. Це був час першої хвилі української популярної музики, а її центром був Київ. І, звісно, ми переїхали до столиці. З того часу жодного разу не пошкодував про свій вибір.

- Якби вам запропонували дати визначення професії, що б ви відповіли на питання: "Хто такий музичний продюсер"? 

- В Україні і загалом на пострадянському просторі музичний продюсер є фактично музичним менеджером. При цьому важлива функція музичного підприємця часто відходить на другий план, якщо вона є взагалі. Значною мірою, в нашій країні ця діяльність все ще перебуває в сфері послуг. На мою думку, музичний продюсер в Україні має бути той, хто відчуває, бачить і чує продукт, його виконавця, і вміє реалізувати це бачення завдяки своїм талантам й професійним навикам вже в студії звукозапису. А головне, що все він робить за свої кошти. Тобто для цього потрібно також добре знати і відчувати кінцевого споживача продукту, щоб розуміти ризики та їхню виправданість. 

- Кожна професія має свої плюси і мінуси. Чого більше у професії музичного продюсера?

- Звісно, більше плюсів. Ти незалежний, працюєш із цікавими і талановитими особистостями, сам організовуєш свій час. А якщо тобі вдається створювати хіти, то ти ще й успішний. Але ті незначні мінуси, які є, теж, звісно, важкуваті. Муки творчого пошуку, натхнення, невдачі, які теж є – все це також непросто. 

Прес-служба 1+1 Media

- Чого ви навчились за роки роботи в шоу-бізнесі. Є щось, що професія привносить в особистий розвиток? 

- Навчився знаходитись в стресі (cміється). Насправді, це дуже емоційна і нервова сфера. Бо зазвичай обдаровані і талановиті люди, з якими доводиться працювати, складні в спілкуванні. Та й сама сфера шоу-бізнесу загалом є непростою: є ж ще власники та продюсери радіостанцій, телеканалів, замовники виступів, інвестори тощо. Люди непрості, складні, амбіційні, вимогливі. Досвід роботи з такими людьми загартовує настільки, що поза сферою своєї професійної діяльності ти відчуваєш себе суперменом.

- Ви вже певний час є викладачем Вищої школи Media&Production, а також спікером численних тренінгів і конференцій. На вашу думку, як змінюються студенти (і чи змінюються), які позитивні зміни ви відзначили для себе за останній час?

- Точно можу сказати, що епоха Інтернету і вільного доступу до інформації значно покращила рівень підготовки молодих людей. Багато чого їм відомо вже задовго до того, як вони приходять у нашу сферу. У них менше ілюзій: це добре. Проте мало досвіду: це можна виправити. Переконаний, що більша частина роботи зі студентами має проходити саме на практичних заняттях, де вони зможуть здобувати той самий безцінний досвід. 

- Чому ділитись своїми напрацюваннями, практичним досвідом важливо? І чи важливо це для вас? Якщо так, то що особисто для вас є позитивним результатом від викладання? 

- В Україні вкрай мало талановитих професіоналів в сфері музичного продюсування. Велика країна, багато населення, а зірок – мало, музичних підприємців і менеджерів майже немає. Моє завдання, щоб досвід, який я передаю на зустрічах зі студентами, що дійсно зацікавлені працювати і розвиватися, залучив до нашої сфери майбутніх зірок музичного бізнесу і ми вже разом могли б створювати індустрію, яка має величезний потенціал і перспективи. 

Довідка:

Михайло Ясинський розпочав свою кар’єру у 1998 році на запорізькому телебаченні. У 2007 році заснував музичне інформаційне агентство, яке виросло пізніше в продюсерську компанію Secret Service Entertainment Agency. За 12 років роботи компанії її послугами скористалися: Світлана Лобода, Макс Барських, Потап і Настя, Олег Винник, TAYANNA, Jerry Heil та багато інших артистів.

Наступна публікація