Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Двоє киян власноруч перемалювали аварійну розмітку на Подолі

Після цього на ділянку дороги нарешті звернули уваги відповідні служби.

У Києві чоловік узявся малювати розмітку на набережній власноруч, бо через її відсутність нерідко виникали аварійні ситуації. Схему руху й дорожні знаки на столичному Подолі змінили ще рік тому, а от розмітка залишилася старою, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

Чоловік у світловідбивальному жилеті та з балончиком фарби в руках – не працівник автодору, а столичний менеджер Володимир Заколодяжний. Тієї ночі, поки він малював, його товариш  Ігор усе знімав на телефон. Зараз вони дивляться на лінії розмітки, намальовані напередодні, і кажуть, що до самоуправства їх підштовхнув рік очікування нової розмітки від автодору. "Водії, котрі їдуть зустрічною смугою, не звертають уваги, що тут "цеглина". Оперуються подвійною суцільною і їдуть машинам "у лоб", - пояснив киянин.

ВідеоУ Києві чоловік узявся власноруч малювати розмітку на набережній

Через її відсутність нерідко виникали аварійні ситуації. Схему руху й дорожні знаки на столичному Подолі змінили ще рік тому, а от розмітка залишилася старою. Тож водії щодня стикалися лобом у лоб із зустрічним транспортом. Чи змінила ситуацію народна розмітка - у сюжеті ТСН.  

У Києві чоловік узявся власноруч малювати розмітку на набережній

Рік тому схему руху на Подолі змінили, нові знаки та світлофори встановили, а про розмітку забули.  Якщо дивитися на знаки, то, щоби повернути, ще до вчорашнього дня треба було перетнути подвійну суцільну. Водіїв зустрічного руху це спантеличувало. "Ми за цим спостерігали рік. Поліція каже, тут були аварійні випадки", - каже киянин Ігор Оніщенко. Двоє друзів укотре викликали поліцію, а після вирішили самі стати до справи – домалювали лінії острівця безпеки, щоби водії завчасно перелаштовувалися перед небезпечним перехрестям.

Відео в мережі поширили напередодні, ТСН надіслала до комунальних служб міста запити – і вже сьогодні подвійної суцільної немає, бо вночі її зрізали разом із асфальтом. Щоправда, нової розмітки теж немає, але початок робіт дає надію на те, що правильна розмітка все-таки з’явиться.

Фотогалерея "Укравтодор" залатав яму у відповідь на скаргу у соцмережі (4 фото)

До самостійного ремонту доріг українці беруться нерідко. Торік на Буковині доцент чернівецького університету з дітьми заливав ями цементною сумішшю. Восени на Київщині ямковий ремонт за зібрані кошти провів місцевий активіст. Однак у поліції не схвалюють таких ініціатив, натомість радять: якщо є зауваження до стану доріг, слід іти до комунальників. "Якщо водій або будь-хто бачить, що неправильно нанесена розмітка або неправильно встановлений дорожній знак – він повинен звертатися до органів місцевої влади", - каже речник патрульної поліції Яна Кутова. А якщо через розмітку або ями станеться дорожньо-транспортна пригода, то водію слід простежити, щоби патрульні внесли ці особливості до протоколу – тоді є ймовірність, що суд покарає відповідальних за утримання дороги.

Нещодавно на Полтавщині підприємець розібрав частину металевої конструкції посередині траси Київ-Харків, аби облаштувати зручний під'їзд до свого кафе. Він робив це вдень на очах у дорожників, які знімали демонтаж на мобільні телефони. Бізнесмен пояснив, що боротьба із дорожниками у нього почалась майже 10 років тому, коли ті реконструювали трасу до Євро-2012 і поклали асфальт на метр його городу, не зорганізувавши при цьому дощових стоків – і його територію тепер підтоплює. А нещодавно встановили відбійник та зробили незручні розвороти: один перед його кафе, а інший - за кілька кілометрів. "Може, це проплачено так. Немає ні пішохідних переходів, ні тротуарів. Треба було бачити, як пенсіонери перелазять через відбійник", - розповів Сергій Онищенко.

Кореспондент ТСН Антон Страшко

Залиште свій коментар

Вибір редакції