Киянам повернули 4,5 мільйона гривень квартплати через неякісні комунальні послуги

Інтереси споживачів захищає інспекція самоврядного контролю при КМДА.

Столичні ЖЕКи почали повертати гроші за погано прибраний під'їзд чи неосвітлене подвір'я. Для цього замовникам послуг досить написати так званий "акт-претензію", однак кияни в більшості своїй іще погано знають свої права, йдеться в сюжеті ТСН.16:45.

Ірина Дьячкова готується до осінніх дощів, які стали проблемою для її житла – під час останнього з її стелі на дев'ятому поверсі налилося багато води, тиньк відпав, фарба злізла. "Ось ці отвори виникли завдяки дощу, те саме на тій стіні. Я з відром кожні 10 хвилин, у мене боліли руки. Подзвонила в ЖЕК, вони зробили акт огляду і більше нічого не робили", - розповіла киянка.

ВідеоКомунальні компенсації: як повернути гроші за погане виконання ЖЕКом послуг

Керівниця ЖЕКу переконує, що поточний ремонт даху не допоможе, а на капітальний місто дасть гроші ближче до зими. "Це два катастрофічних будинки, в яких на сьогоднішній день згідно поточного ремонту ми зробити не можемо. На жаль. Грошей якраз немає. Я вважаю, що місяць-півтора", - каже Ганна Найдьонова.

Бути обережнішими з обіцянками радять ЖЕКам в інспекції самоврядного контролю при мерії. Тільки за серпень її працівники повернули киянам 4 мільйони 520 тисяч гривень квартплати – за байдикування комунальників. На кожну платіжку вийшло в середньому по 9 гривень. Основні порушення дрібні – квіти не полили, у ліфті не підмели, але є і серйозні санкції. 12 керівників та головних інженерів ЖЕКів звільнили за погано виконану роботу. Наприклад, на Оболоні начальниця втратила посаду, бо примушувала двірників купувати мітли за власний рахунок.

У Києві почали ремонт на місці комунального "вибуху"

Рядові комунальники нерідко жаліються, що з них справді вимагають результату, але при цьому не забезпечують робочими інструментами, милом, рукавицями тощо. В інспекції радять на кожне порушення писати акт-претензію в ЖЕК із кількома підписами свідків-сусідів. Якщо реакції на це не буде – дзвонити на номер 1551 чи 1557. Інспектори домагаються того, що в платівках зменшуються суми – з урахуванням не виконаних робіт. У мерії сподіваються, що в майбутньому в кожному будинку з'явиться уповноважена особа від споживачів, яка зможе скористатися наявними досідом і проконтролювати виконання робіт комунальниками.

Кореспондент ТСН Станіслав Фещенко

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: