Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
НАБУ заперечує, що через його обшуки сталася аварія літака в аеропорту "Київ"

Інцидент стався майже місяць тому.

Адміністрація аеропорту "Київ" звинуватила слідчих НАБУ в тому, що через їхні слідчі дії, мовляв, 14 червня в грозову погоду сталася аварія літака авіакомпанії Bravo.

"Під час посадки в сильну грозу літак із 169 пасажирами на борту викотився за межі злітно-посадкової смуги. Ситуація ускладнювалася підвищеною загрозою вибуху: на борту літака перебувало 4 тонни авіаційного пального. У цей час керівництво аеропорту, яке, по суті, перебувало в заручниках у силовиків, не мало можливості вжити відповідних до погодної ситуації заходів. Завдяки злагодженій роботі рятувальних служб аеропорту ситуацію вдалося втримати під контролем і в результаті інциденту ніхто не постраждав", - повідомили у летовищі.

У НАБУ ж кажуть, що їхні слідчі дії "не можуть бути причиною аварійної ситуації. Звинувачення ж компанії "Мастер-Авіа" (орендатора аеропорту) у блокуванні роботи, через що буцімто виявилось неможливим запобігти аварії літака авіакомпанії Bravo, не відповідають дійсності. НАБУ переконане, подібні публікації можуть свідчити про бажання перекласти відповідальність за інцидент та відволікти увагу суспільства від факту розслідування детективами Бюро зловживань при використанні майна аеропорту".

ВідеоЕксклюзив ТСН: жорстка посадка літака в аеропорту "Київ"

Напередодні судно української компанії Bravo Airways йшло на приземлення, якраз під час зливи та буревію, і викотилося за злітно-посадкову смугу. Літак виконував рейс з турецького міста Анталія. На облавку було 169 пасажирів, жоден серйозно не постраждав.

Ексклюзив ТСН: жорстка посадка літака в аеропорту "Київ"

За версією НАБУ, обшуки на території аеропорту "Київ" розпочалися о дев'ятій годині ранку.

"Обшуки здійснювалися виключно в адміністративних приміщеннях, в яких розташовані кабінети керівництва компанії, бухгалтерії, фінансового та юридичного управлінь. Тобто тих підрозділів, які безпосередньо не займаються технічним забезпеченням організації польотів та їхньої безпеки. Обмеження щодо пересування стосувались виключно частини керівництва ТОВ "Мастер-Авіа" та одного з кінцевих власників цієї компанії, які, на думку детективів Бюро, можуть бути причетні до вчинення корупційного злочину. Водночас технічний персонал аеропорту, співробітники компанії, які здійснювали безпосереднє обслуговування злітної смуги, координували польоти, могли безперешкодно перебувати на своїх робочих місцях, вільно пересуватися територією аеропорту та в повній мірі виконувати свої службові обов’язки. Жодних перепон через дії НАБУ не зазнали і представники державної комісії з розслідування обставин аварії літака, які прибули наступного дня до аеропорту", - ідеться в заяві НАБУ.

Заява із звинуваченням у бік НАБУ з'явилася майже через місяць після аварії.

"Замість конструктивної позиції і готовності до співпраці зі слідством компанія "Мастер-Авіа" публікує неправдиві заяви, прикриваючись нібито безпекою пасажирів. Свою версію подій компанія оприлюднила майже за місяць після аварії, переймаючись тим, що подальше здійснення слідчих дій НАБУ на території аеропорту нібито може призвести до майбутніх аварій. Національне бюро наголошує, такі заяви неприпустимі та можуть сприйматися як відверта маніпуляція", - зазначили в НАБУ.

Слідчі дії детективи Бюро здійснювали в рамках розслідування кримінального провадження за фактом зловживання службовим становищем посадовцями Київської міськради, КП "Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни), ТОВ "Мастер-Авіа", внаслідок яких КП "Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни) завдано збитків на суму майже 119 млн грн. Це розслідування НАБУ розпочало у березні 2018 року за матеріалами Державної аудиторської служби. Досудове розслідування триває.

Залиште свій коментар

Вибір редакції