Нічне метро. Що відбувається під землею, коли станції закриваються для пасажирів

Головне завдання ремонтників – не дати ґрунтовим водам просочитися в тунель і на станцію.

Виявляється, у київському метро ніколи не буває безлюдно, навіть у вихідні та свята. І це запорука безпеки пасажирів. Про нічне життя в столичному метрополітені йдеться в сюжеті програми ТСН.19:30.

Двері станції метро зачиняються на вхід близько опівночі. Десь за годину вимкнуть контактну рейку і свою роботу розпочнуть вони. Майстер служби підземних споруд Валентин із помічниками розгортає та налаштовує геодезичне обладнання. Із його допомогою щоночі вони стежать за деформацією тунелю та рейок. Найменші зміни фіксують у спеціальному журналі.

Щоночі Валентин зі своїм колегою проходять чотири кілометри по колії зі стареньким ультразвуковим дефектоскопом. Перевіряють стан рейок та зміни в структурі металу.

Усі дефекти фіксуються і тієї ж ночі усуваються. А головне завдання – не дати ґрунтовим водам просочитися в тунель і на станцію. Вони – найбільший ворог метрополітену. Вологу зупиняють, розпилюючи під тиском спеціальну суміш.

Близько п'ятої години ранку ремонтники згортають роботу, бо вже за годину перші поїзди виходять на маршрут.

Більше подробиць дивіться в сюжеті Івана Воробйова.

Що відбувається вночі у столичному метрополітені

Виявляється, у метро ніколи не буває безлюдно, навіть вночі, у вихідні і свята . Це запорука нашої безпеки. Геодезисти щоночі стежать за деформацією тунелю та рейок. Найменші зміни фіксують у спеціальному журналі. Близько п'ятої ранку ремонтники згортають роботу, бо вже за годину перші поїзди виходять на маршрут.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: