Проектувальники показали, який вигляд матимуть нові станції метро на Виноградарі в Києві

На станціях збудують шумозахисні екрани та панелі.

Уже майже повністю готові проекти майбутніх чотирьох нових станцій метро, що збудують у мікрорайоні Виноградар у Києві.

Розробляли їх протягом року архітектори інституту "Київметропроект". Скоро представлять замовникам будівництва - "Київському метрополітену". Про це пише "Вечірній Київ". Для пасажирів з обмеженою мобільністю на всіх чотирьох станціях передбачені ліфти, а для співробітників метрополітену збудують готель для нічних змін. Усі нові станції будуть з гранітним покриттям підлоги, як найбільш зносостійким матеріалом. Але тут передбачений один важливий нюанс: шумопоглинаючі екрани сховають під панелями з перфорованого фіброцемента.

"У всій підземці Києва дуже шумно, люди не чують один одного, особливо коли підходить поїзд. Під час проектування метро на Виноградар по всій довжині лінії та її станціях збудують шумозахисні екрани і панелі. Для колії використають спеціальні технології їхньої прокладки", - зазначив головний архітектор "Київметропроекту" Ярослав Левандовський.

Проекти станцій нині повністю переробили порівняно з тими, що демонстрували раніше.

"На майбутній станції "Проспект Правди" пропонуємо застосувати металеві панелі свіжого жовтого кольору. Це у нас така асоціація з радянської газетою "Правда", в честь якої колись був названий проспект. А якщо серйозно, то жовтий - колір сонця і радості. Сам проспект, до часу побудови метро, вже змінить свою назву. Тут ми вперше застосували високі скляні панелі на шляхових стінах замість звичних керамічних плиток, граніту. Крізь скло можна буде побачити бетонний корпус станції. Завдяки підсвічуванню вийде цікава гра півтіней. Можна буде розглядати з чого складається станція", - говорить Левандовський.

Станцію "Проспект Правди" будуватимуть у дуже обмеженому просторі. Тому її спроектували з боковими платформами, а вестибюль "розгорнули" перпендикулярно станції через брак місця, перехід для пасажирів зробили над шляхами.

Станція "Мостицька" розташується біля зеленої зони неподалік від кінцевої зупинки тролейбуса №5. У неї аскетичний дизайн з зеленими колійними стінами та гранітна підлога. Вихід зі станції – незвичайний, на даху хочуть облаштувати газон.

Для станцій, які будуватимуть після 2020 року (друга черга) також розроблені архітектурні проекти їхнього внутрішнього оздоблення. Станція "Виноградар" розміститься посеред споруджуваного на місці садів радгоспу "Пуща Водиця" величезного житлового масиву одразу за гігамаркетом.

"Ми зробили спробу обіграти назву "Виноградар" і створити за допомогою 90 темно-фіолетових світильників асоціацію з виноградом. Сам простір станції, щоб його розширити візуально, запропонували облаштувати без традиційно виділеної шляхової стіни. Все склепіння буде єдиною конструкцією з білих великогабаритних панелей", - розповів архітектор.

Станція "Маршала Гречка" буде мати класичний павільйон входу. Але з ескалаторами, що доставляють пасажирів на глибину до 5 метрів до вестибюлю. Шляхову стіну прикрасять нішами, де розміщені вертикальні світильники. Стеля над коліями, яка також з функцією шумопоглинання, має рельєф, заглиблення і візуально відокремлена синім кольором від стелі платформи.

Раніше мер столиці Віталій Кличко розповів, коли метро з'явиться на Троєщині.

Залиште свій коментар

Наступна публікація