Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Сміття, іржа й відсутність ізоляції труб. ТСН перевірила столичні теплотраси, які прориває кілька днів поспіль

Більшість теплотрас у Києві потребують заміни.

Колекторні шахти, де проходять столичні теплотраси, потребують не лише заміни на 80%, а й кращого догляду. Під землею повсюди іржа, сміття й вільний доступ. Журналісти спустилися, аби на власні очі побачити, у якому стані труби діаметром з метр, котрі усе частіше прориває в Києві. Про це дивіться у сюжеті ТСН.19:30.

Дигерством, тобто дослідженням штучних підземель Олег Шилов займається близько 12 років. Такі спеціалісти, розповідає чоловік, часто помічають певні аварійні ділянки, про які інформують комунальні служби, а ті вже ремонтують їх.

Дигер на підтвердження своїх слів про жахливий стан теплотрас спускається до них разом із журналістами ТСН. Всередині тепло, із крану стікає вода. Але це ще й мало, пояснює Олег.

"Декілька років тому були затоплені теплотраси. Ще й під стелю", - розповідає фахівець.

Відео Іржа, сміття та вільний доступ: ТСН перевірила столичні колектори та підземні комунікації

Колекторні шахти, де проходять київські теплотраси, потребують не лише заміни на 80%, а й кращого догляду. Журналіст ТСН спустився під землю, аби на власні очі побачити у якому стані труби діаметром з метр, які усе частіше прориває в Києві.  

Іржа, сміття та вільний доступ: ТСН перевірила столичні колектори та підземні комунікації

Теплотраса має певну ізоляцію, тому в якому стані колектор зрозуміти складно. Втім, якщо уважно подивитися, на ній видно пошкодження, яке свідчить про те, що труба повністю поржавіла й потребує заміни, бо відслужила свій термін.

У разі ж, якщо не проводити оновлення, її прориває і вода б'є фонтаном на десятки метрів. Як наслідок, травмуються люди й нищиться майно. 

На перших 300 метрах перевіреного журналістами колектора, десятки випадків відсутньої ізоляції труб, трансформатори із оголеними дротами і повне домінування іржі. Подекуди й бетонні основи просто руйнуються й осипаються просто на теплотрасу. 

Сергій Моргун

Залиште свій коментар

Вибір редакції