У Києві хочуть перейменувати станцію метро "Дорогожичі" на "Бабин Яр"

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Усі витрати обіцяє взяти на себе благодійний фонд.

Меморіальний центр Голокосту "Бабин Яр" звернувся до мера Києва Віталія Кличка з пропозицією перейменувати станцію Сирецько-Печерської лінії метрополітену "Дорогожичі" на "Бабин Яр".

Про це повідомили у пресслужбі центру.

"Ініціатива пов’язана із тим, що станція метро "Дорогожичі" розташована безпосередньо на історичній території урочища Бабин Яр – місця пам’яті, де у 1941-1943 рр. відбулася одна з найбільших трагедій Голокосту. Саме тут здійснювалися масові розстріли, в яких, за даними істориків, загинуло близько 100 тисяч людей різних національностей та віросповідань – євреїв, українців, ромів, радянських військовополонених, пацієнтів психіатричної лікарні. Немислима трагедія Бабиного Яру назавжди змінила історію. Щороку це місце відвідують десятки тисяч людей, зокрема, з усього світу", - йдеться у повідомленні.

Також у центрі розповіли, що у майбутньому на території Бабиного Яру буде збудовано Меморіальний центр, що включатиме музейну, освітню, науково-дослідну частини і, власне, сам меморіал.

"Таким чином перейменування станції метро спростить навігацію у місті для всіх, хто прагне відвідати це місце пам’яті, дізнатися більше про трагедію Бабиного Яру або вшанувати невинно вбитих, допоможе розкрити унікальність усієї місцевості та поширити знання про події, які тут відбулись. Такий крок стане і даниною пам’яті та поваги до героїзму усіх жертв Бабиного Яру, а також усіх постраждалих від цієї страшної трагедії. У часи радянського режиму згадки про ці події зазнавали утисків та замовчувались. Сучасна Україна стала на шлях демократичного та європейського розвитку. Саме тому, використовуючи найкращий світовий досвід комеморації, необхідно покласти край ганебній практиці забуття", - додали у центрі.

Водночас зазначається, що благодійний фонд готовий здійснити фінансування усіх заходів та робіт, які будуть необхідними у зв’язку з перейменуванням станції метро.

Нагадаємо, "Київський метрополітен" оголосив тендер на будівництво ділянки метро від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар вартістю 6,3 млрд грн у січні 2018 року. Втім, дата проведення тендеру неодноразово переносилася. Останні торги метрополітен оголосив 11 вересня. Проєкт будівництва затвердили ще у липні минулого року.

На початку листопада у столичній підземці визначились із будівельником ділянки Сирецько-Печерської лінії від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі та дільницею вилочного відгалуження в бік станції "Виноградар". Ним стало ПАТ "Київметробуд", яке запропонувало найнижчу ціну.

17 січня стало відомо, що завершення будівництва ділянки на житловий масив Виноградар відкладається на рік.

Відео Власники компанії, яка будує метро на Виноградар, обіцяють добудувати його до 2021 року

Що відбувається з будівництвом метро на Виноградар. Цього року, нібито керівництво двічі переносило строки здачі. Спочатку на вісім місяців, а потім узагалі на рік. Згодом з’ясувалося, що ці заяви робили самозванці, які жодного стосунку до метро на Виноградар не мали. Своєю чергою, власники будівельної компанії, яка зводить станції, стверджують, що її банально хотіли захопити. Хто і як – у сюжеті.  

Власники компанії, яка будує метро на Виноградар, обіцяють добудувати його до 2021 року

Залиште свій коментар

Вибір редакції