У Києві хочуть створити корупційну схему, пов'язану із демонтажем реклами - експерти

Недобросовісні посадовці, прикриваючись гарними намірами прибрати рекламу, просто хочуть збагатитися.

У Києві хочуть створити корупційну схему, пов'язану із демонтажем реклами, від якої повністю звільнити місто просто не можливо.

Про це йдеться у програмі Гроші.

Екс-заступник головного архітектора Києва Віктор Глеба зазначає, що торік рекламний бізнес сплатив до бюджету 197 мільйонів гривень.

Проте, раптом київські чиновники вирішують відмовитись від грошей у міському бюджеті і більше не видають дозволи на зовнішню рекламу, а старі щити демонтують. 

"За перший квартал 2017 року було виписано близько 200 наказів на демонтаж. Накази без строків виконання, і можна поїхати и просто конкретного оператора, який не лояльний, демонтувати" - каже виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами Києва Максим Чаленко.

Повідомляється, що підприємці розробили свою концепцію, за якою рекламники готові за власний кошт прибрати страшні рекламні щити і звільнити вулиці від надмірної нав'язливої реклами. Концепцією передбачається скорочення рекламних конструкцій на 74% у таких частинах міста, як, наприклад, Хрещатик. Але міські чиновники чужі проекти ігнорують, а свої не вносять. 

 "Чому влада не слухає пропозиції бізнесу? Висновок тільки один – вони заводять своїх бенефиціарів. Я думаю, що буде "Мегаполіс", що це будуть інші люди – гепи, допи, які вже працюють у Харькові", - каже Глеба. 

Своєю чергою, у Харкові так само колись "звільняли" місто від реклами під гаслами "все для туристів", але потім всі рекламні конструкції перейшли до компанії "Мегаполіс Плюс", української дочки скандальної кампанії, близької як до старої, так і до нової влади при тому, що має російських власників. 

 "Але це не є просто монополія. Це є ціла корупційна схема. Це схема збагачення чиновників. І вони кожен раз це будуть робити. Спочатку заведуть одного, а потім вони ж самі його поріжуть і будуть заводити інших, хто дасть більше, і більше не бюджету міста, а більше в кишеню казнокрада", - каже нардеп Віталій Купрій. 

 Фахівці пояснюють – чиновники просто хочуть добряче напхати свої кишені.

"Для чого це робиться? Для того, щоб змусити підприємця прийти і занести хабар. Тобто, якщо от ти нам дасиш – ми не будемо демонтовувати", - стверджує Купрій.

Нагадаємо, у київському метро планують скоротити кількість реклами і відкрити сувенірний магазин. зараз активно розробляється новий порядок розміщення реклами в метрополітені, який мають в квітні проголосувати. Він передбачає різке скорочення кількості реклами в метро. 

Залиште свій коментар

Наступна публікація