У Києві повідомили про нову дату перекриття Шулявського мосту

Рух може бути зупинено на кілька місяців.

Шулявська розв’язка в столиці буде закрита із середини червня. Проспект Перемоги доведеться перетинати на тимчасових перехрестях зі світлофорами, ідеться в сюжеті ТСН.19:30.

Шулявський міст – важливий транспортний вузол не тільки для Києва, а й загалом для України. Він поєднує шляхи на аеропорт Жуляни, центр Києва та трасу на Житомир, Львів і Польщу. В ідеалі розв’язка мала б пропускати 13 тисяч автомобілів щогодини, але насправді вона завузька, що спричиняє затори. Однак іще важливіше, що міст уже кілька років просто розвалюється.

ВідеоУ Києві влада відмовилась від будування футуристичної розв'язки на Шулявській, яка могла спростити рух

З середини червня Шулявська розв’язка в столиці закривається. Проспект Перемоги доведеться перетинати на тимчасових перехрестях зі світлофорами. Зупинити будівельний "бліц-криг" могла петиція киян на підтримку футуристичної розв’язки інженера Віктора Петрука. Але дорожники дослідили її і сказали, що місця для таких ідей замало.

У Києві влада відмовилась від будування футуристичної розв'язки на Шулявській, яка могла спростити рух

Торік містобудівна рада показала громадськості обриси нового Шулявського мосту в проекті "Київдормістпроекту". Це був звичний лист конюшини з усіма з’їздами, окрім одного – там відсутній правий поворот з вулиці Довженка на виїзд із Києва. "Це не мінус розв’язки, це плюс розв’язки. Міська розв’язка не повинна концентрувати на собі всі потоки транспорту, навпаки – їх треба розтягувати. Якщо ми його розподіляємо по дорожньо-транспортній мережі, ми зменшуємо навантаження на розв’язку" - пояснив автор проекту Володимир Воробйов.

Сам Шулявський міст у його проекті ширший і має шість смуг для руху замість сьогоднішніх чотирьох. "У цій схемі реально розширити. Відсутність ось цього правого повороту дає можливість цього з’їзду не робити. І в цій схемі можна розширюватися, є дві полоси", - пояснив Воробйов.

Фотогалерея Шулявський шляхопровід відкрили для руху після обвалу (7 фото)

Однак у трилиснику є прогалина – на місці двох поворотів у напрямку аеропорту та до середмістя зараз стоїть 5-й цех заводу "Більшовик". Для ремонту розв’язки його треба буде знести. Але частина киян проти цього і вважає більш правильним проект інженера Віктора Петрука. Ця пропозиція має всі повороти і не передбачає знесення заводу. "Вам треба, притримуючись правої сторони проїжджої частини, під’їхати до стоп-лінії, пропустити трафік, який рухається зі Святошина на Дорогожичі, виїхати на розподільче кільце і, не змінюючи смуги руху і нікому не поступаючись, з’їхати у напрямку центру. Доведеться пропустити трафік, який зїжджає з кільця. Кільце є головною дорогою", - пояснив свою ідею автор.

Але в мерії вирішили, що на Шулявському п’ятачку надто тісно для таких маневрів, а громадському транспорту там просто не буде чого робити в разі реалізації плану Петрука. Від цієї ідеї відмовилися, тож у середині червня почнуть споруджувати трилисник, причому розширений Шулявський міст можуть здати вже до нового року – роботи хочуть укласти в 9-10 місяців.

Кореспондент ТСН Станіслав Фещенко

пекриття Шулявського шляхопроводу, інфографіка
ТСН.ua

Залиште свій коментар