У Києві провалили тендер на будівництво метро на Виноградар

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

У системі ProZorro вкказано, що пропозиції на торги подали три компанії.

Торги щодо тендеру на будівництво ділянки лінії метро на Виноградар призупинили.

Про це повідомив "Київський метрополітен" інформагентству "Інтерфакс-Україна".

Торги щодо ділянки призупинили через скарги ТОВ "Будівельна компанія "Адамант" в Антимонопольний комітет України.

За документацією в системі ProZorro, КП "Київський метрополітен" відхилив пропозицію "Адамант", пославшись на ненадання та невідповідність деяких тендерних документів. На думку "Адамант", їх позбавили права на участь у закупівлі незаконно.

У скарзі до АМКУ компанія стверджує, що надала всі необхідні документи, а помилки, на які вказує замовник несуттєві і не можуть бути підставою для виключення з конкурсу.

У системі ProZorro вкказано, що пропозиції на торги подали три компанії, до участі в тендері були допущені ПАТ "Інтербудтонель" і ПАТ "Київметробуд".

ПАТ "Київметробуд" пропонує побудувати ділянку метро за 26 місяців, "Інтербудтонель" - за 18 місяців із залученням в якості субпідрядника ПАТ "Дніпрометробуд", яке збудувало першу чергу метрополітену в місті Дніпрі за договором від 1999 року.

ПрАТ "Інтербудтонель" зареєстровано в 2002 році. 100% підприємства належить Володимиру Петруку, який також є власником компанії "Київбудінвест" і ПрАТ "Будівельна асоціація"Інтербудмонтаж" (серед останніх проектів компанії - Бескидський тунель).

В системі ProZorro пишуть, що "Інтербудтонель" закінчив 2017 рік з доходом 449,8 млн грн і прибутком 19,4 млн грн.

ПАТ "Київметробуд" зареєстроване в 1994 році. Власниками товариства є Vantaris LTD (Віргінські острови, 22,7%), T&A Industries LTD (Домініка, 8,4%), ПрАТ "Вестінтро" та "Інтровест" (по 23,4%), а також Berezaniaholding LTD (Кіпр, 15%). Кінцевий бенефіціар - Сергій Кіяшко.

Своєю чергою, нова ділянка лінії метрополітену складатиметься з двох станцій - "Мостицької" та "Проспекту Правди", а також ділянки вилочного відгалуження у бік станції "Виноградар". Передбачається, що будівельні роботи триватимуть 36 місяців.

Раніше стало відомо, що пропускна спроможність цієї ділянки метрополітену становитиме 40 пар поїздів на годину. Проект буде реалізований за рахунок коштів місцевого бюджету

Залиште свій коментар

Вибір редакції