Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Як заробити на першокласному сервісі

Як підвищити прибуток компанії, збільшити частку ринку і отримати клієнтів на все життя за рахунок першокласного сервісу.

Про це ви дізнаєтесь 30 травня 2018 року на авторському семінарі світового гуру сервісу Джона Шоула: "Сервісна стратегія: як заробити на першокласному сервісі".

Джон Шоул

Про що семінар:

  • Про першокласний сервіс

як клієнтський сервіс впливає на фінансові показники

як використовувати сервіс для розвитку бренду

  • Про клієнтоорієнтовану команду

як підбирати та розвивати сервісний персонал

як в компанії створити сервісну культуру

  • Про роботу з скаргами

як працювати зі складними клієнтами і перетворювати негативний клієнтський досвід в позитивний

як правильно делегувати і компенсувати

  • Про технології

як використовувати нові технології для поліпшення клієнтського досвіду

  • Про філософію успіху

як розвивати незамінних і особливих співробітників

Про спікера:

ДЖОН ШОУЛ

  •   "Гуру культури обслуговування" за версією журналів Time і Entepreneur.
  • Людина-бренд або всесвітньовідомий консультант по сервісній стратегії.
  • Автор 7 бестселерів про сервіс, в числі яких настільна книга будь-якого бізнесмена "Першокласний сервіс як конкурентна перевага".
  • Президент Service Quality Institute (США), за програмами якого навчено більше 2 млн. чоловік в 40 країнах світу.
  • Протягом 40 років Джон Шоул консультує провідні компанії світу з питань впровадження сервісної стратегії.
  • Він допомагав налагодити сервіс у 2000 компаніях, в тому числі:

Сбербанк, Metro Bank, Time Inc., Dell Computers, General Electric, DHL Express, Amazon, Disney, Coca-Cola, FedEx і багато інших.

Навіщо це вам?

Ринок перенасичений однаковими товарами і послугами, і виникає питання: ЯК ВИДІЛИТИСЬ? Першокласний клієнтський сервіс забезпечить вам сильну конкурентну перевагу. Цей семінар необхідний вам, якщо ви хочете зробити ваш сервіс першокласним, покупців - лояльними, а клієнтів - фанатами вашого бренду.

Стати учасником семінаруhttp://kagroup.ua/servisna-stratehiya-yak-zaroblyaty-na-pershoklasnyy-servis.html

Дивіться відео запрошення

До зустрічі 30 травня!

Залиште свій коментар

Вибір редакції