Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Зникле з центру Києва погруддя Лесі Українки шукають у пунктах приймання кольорових металів

Зроблений із бронзи витвір мистецтва несе значно більше художньої, ніж матеріальної цінності.

Музейники приголомшені крадіжкою погруддя Лесі Українки з фасаду музею на вулиці Саксаганського в центрі столиці. Злодії діяли вночі під час снігопаду, тож сліди до ранку припорошив сніг, ідеться в сюжеті ТСН.19:30.

Зовсім нещодавно працівники музею просили фахівців зняти погруддя, щоб почистити, але дістали категоричну відмову. "Вони сказали, що це нереально в таких умовах, що воно так міцно тримається, якщо знімати, ми тут пів стіни вивалимо. Як бачите, знайшлися майстри такого високого класу", - констатувала завідувач музею Лесі Українки Ірина Щукіна.

ВідеоЛесю вкрали: у Києві розшукують викрадачів погруддя поетеси

Бронзова композиція понад чотири десятиліття прикрашала будинок у центрі міста, де жила письменниця. Згодом там відкрили музей на її честь. Працівники закладу твердять - працювали професійні злодії, адже із собою мали драбину та інструмент, який не лишив додаткових пошкоджень.

Лесю вкрали: у Києві розшукують викрадачів погруддя поетеси

Поліція відкрила кримінальне провадження за статтею про крадіжку та обіцяє зібрати відео з довколишніх камер спостереження. "Дільничні разом із поліцейськими перевіряють пункти прийому металобрухту, оскільки дошка була із кольорового металу. Можливо, зловмисники саме в такий спосіб вирішили заробити на життя", - припускає начальник відділу комунікації київської поліції Оксана Блищик.

Музейники ж не вірять, що їхню Лесю поцупили заради десятка кілограмів бронзи, бо атака на поетесу розпочалася напередодні її дня народження наприкінці лютого – спочатку з пам’ятника на могилі на Байковому цвинтарі вкрали бронзові вінки. Крім того, автори викраденого погруддя – народні художники Галина Кальченко Анатолій Ігнащенко, тож він має цінність для колекціонерів.

Кореспондент ТСН Ольга Кошеленко

Залиште свій коментар

Вибір редакції