Мій начальник — психопат: як уникнути аб'юзу на роботі

Дата публікації
Перегляди
1720
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Мій начальник — психопат: як уникнути аб'юзу на роботі

Фото: Credits

Христина Рівера вважає, що аб'юз на роботі так само небезпечний, як і в родині.

Останнім часом часто і багато говорять і пишуть про аб'юз в сімейних взаєминах. Висновок в цих статтях і постах один: біжіть якомога швидше від цього аб'юзера, нарциса і психопата, контроль-фріка і патріархала! Він не зміниться, і все закінчиться у вас шелтером, відібраним майном і підбитим оком!

А чомусь про аб'юз на роботі, токсичні стосунки в колективі і начальство-психопатів говорять не так часто. Так, іноді миготить здорова думка у всіляких посібниках "Будні HR": найважливіше — здорова обстановка в колективі, і все таке. Але, що це означає насправді, знають не всі.

Зате прикладів начальства-психопатів — більш ніж достатньо, і це не тільки досвід голлівудських актрис і їхній шлях у професію через вузьку кушетку в гримерці. Як ми нещодавно обговорювали у вузькому дівчачому колі: "А чому такі люди явно з розладами особистості, як мінімум нарцисизмом, досягають кар'єрних висот?" З чого зробили висновок, що в той час, коли ми любимо тусити, спілкуватися з приємними людьми і займатися чимось веселим, психопати тільки і роблять, що повзуть нашими трупами вгору.

А наших трупів предостатньо, тому що багатьох людей довів до втрати здоров'я стрес, створюваний на роботі, особливо штучно.

І до речі, як психопати-начальники це роблять?

Найдієвіший прийом, який застосовується аб'юзерами і психопатами як в родині, так і на роботі — економічна залежність. Вона не залежить від розміру зарплати: іноді зарплата буває такою високою, що людина не може зіскочити з її гачка. А іноді — настільки низькою, що немає можливості накопичити собі таку собі "подушку" в пару-трійку місяців, щоб знайти іншу роботу.

Інша, дуже важлива навичка, яку психопати застосовують для того, щоб доводити своїх співробітників до сказу, — постійно змінювати правила гри. Цим можна і собаку довести до відчайдушного невротизму, не тільки тонко влаштовану особистість офісного працівника. "Я цього не говорила", — часто чула моя подруга від своєї начальниці. Тоді подруга стала всі розмови, зустрічі, завдання від начальниці записувати на диктофон. І на кожне "Я цього не говорила" знаходився контраргумент у вигляді звукозапису. Це вже саму начальницю стало доводити до сказу, коли її маніпуляції не вдавалися. Правда, подруга там довго не пропрацювала зі зрозумілих причин.

Або, наприклад, знецінення. Це теж дуже поширений прийом: "Ой, та що ти там зробив \ зробила! Подумаєш!" Мій знайомий влаштувався на роботу в рекламне агентство, де йому доручили подавати кейси агентства на конкурси реклами. Сумлінно пройшовшись списком минулих років і подавши заявки, він в кінці дня почув від свого начальника відчайдушний крик: "Як це ти за списком подав?! Є ж ще тисячі інших конкурсів! Що за безвідповідальне ставлення до роботи !?"

До речі, серед начальників-психопатів досить багато людей із нарцисичним розладом особистості. Вони дуже люблять оточувати себе шанувальниками, щоб постійно відбиватися в їхніх захоплених очах. Тягають за собою на всі зустрічі, безперервно верзуть про свої успіхи, показують відосики із собою коханими і скаржаться на проблеми в сім'ї. Але коли настає кінець робочого дня, вони з подивом піднімають бровки і запитують: "Як? Ти не посадив сьогодні 40 трояндових кущів, не перебрав два мішка гречки і не переправ всю білизну? На бал, тобто додому, сьогодні не підеш, поки все не переробиш!"

Загалом, прикладів ще безліч, але, якщо вам трапився психопат на роботі, висновок можна зробити тільки один: побачили хоч один тривожний дзвіночок — біжіть, поки не пізно, поки ви не опинилися з нервовим зривом або інсультом просто на робочому місці.

Читайте також: Хто такий аб'юзер і як його розпізнати

Повʼязані теми:

Дата публікації
Перегляди
1720
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Наступна публікація