Косметика з 3D-принтера: як роздрукувати тіні та помаду

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Кожен рік б'юті-індустрія прагне пристосувати під свої потреби такий багатообіцяльний винахід 1980-х років, як 3D-принтер.

2015 року британська компанія Adorn випустила свою версію 3D-ручки, яка виробляла тональну основу, точно відповідну кольором шкіри клієнта. А 2016-го – косметичний бренд Smashbox запропонував у рамках однієї з своїх маркетингових кампаній роздрукувати на 3D-принтері помаду. Цього року найвідомішими 3D-друкованими та друкувальними новинками стали Neutrogena Maski і Mink 3D Makeup Printer.

На початку 2019-го на виставці Consumer Electronics Show американська компанія Neutrogena заявила про вихід на ринок свого найперсоналізованішого продукту – MaskiD. Це запатентована маска для обличчя, яка створюється за допомогою 3D-принтера на основі користувацьких даних клієнтів, забезпечуючи кожному максимальну клінічну ефективність.

Отримати свою власну маску можна буде пізньої осені поточного року. Процес її виготовлення планується таким чином:

спочатку необхідно сфотографувати себе 3D-камерою на смартфоні і завантажити зображення до спеціального додатку. Фото потрібно для того, щоб принтер міг надрукувати маску, що повторює всі анатомічні подробиці обличчя;

далі – відсканувати шкіру з допомогою Neutrogena Skin360 (пристрою, що прикріплюється на iPhone). Він оснащений камерою, яка здатна збільшувати об'єкт знымання в 30 разів. Проте це ще не все. За допомогою вбудованих датчиків прилад аналізує розмір і вид пір, глибину заломів шкіри, рівень її вологості і т. д. Ці дані обробляються в спеціальному додатку, і, як результат, клієнт отримує (зазвичай) список косметичних продуктів, необхідних для вирішення його проблеми. Але не цього разу;

за отриманими даними сканування програма розробляє для клієнта маску, оптимальну для вирішення проблем шкіри. Для кожної зони – окрема формула, що залежить від завдань. Для носа – звужувати пори, наприклад, для лоба – очищати, відлущувати і зволожувати, для зони навколо рота – розгладжувати зморшки і т. д. Плюс цієї програми – можна змінити запропонований варіант і замовити, наприклад, очищення інших частин обличчя: активні інгредієнти маски (гіалуронова кислота, нікотинамід, екстракт піретруму, N-Ацетілглюкозамін і вітамін С) можна поміщати точково в будь-яку зону;

після затвердження форми і формули маски клієнтом вона вирушає до друку: принтер створює унікальну маску на гідрогелевій основі. Після цього її упаковують і відправляють замовнику поштою.

Компанія запевнила всіх, що ціна маски буде помірною, тому дуже багато шанувальників косметики цього бренду і б'юті-блогери записалися в лист очікування ще навесні.

Влітку в США, а восени в Європі, на паризькій виставці Cosmetic 360, яка щорічно збирає і представляє професіоналам різноманітні інновації у сфері косметичної та парфумерної промисловості, стартап Mink презентував 3D-принтер для друку косметики.

Цей дивоінструмент може роздруковувати рум'яна, тіні, хайлайтери – засоби для створення макіяжу – на вибір його власника. Він дає можливість самостійно творити кольори косметичних продуктів.

За допомогою цього принтера професіонали й вимогливі любителі декоративної косметики задовольнять свої найекстравагантніші запити за цілком розумні гроші: він працює зі стандартними вихідними матеріалами, що застосовують в косметичному виробництві. Відповідно, користувачі цього пристрою забезпечать у майбутньому себе декоративною продукцією за собівартістю: вони не стануть оплачувати упаковку, витрати на доставку, націнки, податки і т. д.

Особливий інтерес принтер повинен викликати у візажистів, художників-гримерів. Він допоможе їм вирішувати колористичні проблеми: забезпечить необхідними в роботі матеріалами в будь-якій гамі – пристрій здатний створювати продукцію 16 700 000 відтінків.

Ще одна перевега: простота експлуатації. Для роботи 3D-принтер використовує спеціальний однойменний додаток, який легко завантажити на телефон або комп'ютер. Користувачі можуть вибирати кольори з різних джерел: сайти, відео, фотографії, зроблені на фотоапарат або телефон. Будь-які завантажені у додаток зображення йдуть в роботу одним натисненням кнопки. Далі продукт роздруковується на спеціальному аркуші, звідки його можна перенести на шкіру або в контейнер. Термін зберігання надрукованої косметики – до двох тижнів. Але, оскільки створювати нові засоби можна в будь-який час, довго зберігати їх особливої потреби немає.

Авторка пристрою – Грейс Чої (Grace Choi), випускниця Гарвардської школи бізнесу. Вона винайшла і презентувала своє дітище в Нью-Йорку в 2014 році. Тоді великі сумніви викликала можливість його масового виробництва, і Грейс не отримала капітал для старту. Сьогодні усі права на винахід належать компанії Mink (Грейс – одна з її співзасновників). І на сайті компанії дивопринтер вже можна замовити, нині навіть зі знижкою, щоправда, з доставкою восени 2020 року.

Лана Н.

Залиште свій коментар

Вибір редакції