Червона помада: 10 цікавих фактів

Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин

Можна було б сказати, що червона помада є трендом цьогорічного сезону, але є одне але: цей відтінок ніколи і не виходив з моди. Найцікавіші факти про потужну жіночу зброю – червону помаду.

Червона помада – засіб для макіяжу з багатою історією. Її "прототипом" жінки користувалися ще на зорі цивілізації в Давньому Єгипті, Греції та Римі. Тоді червону помаду виготовляли з природних пігментів – морських водоростей та молюсків – з додаванням йоду, брому і тваринних жирів. Через бром, який у великих кількостях стає отруйним, помаду називали "поцілунком смерті". Зберігали такий косметичний продукт у дерев'яних мисках, які досі знаходять на місці археологічних розкопок. Червону помаду, якою користувалася Клеопатра, робили з товчених червоних жуків і мурах.

У середні століття за використання червоної помади жінку могли назвати відьмою і відправити на багаття Священної інквізиції, тому представниці прекрасної статі користувалися нею таємно від оточення – наприклад, вирушаючи на побачення під покровом ночі. Епоха Відродження вивела червону помаду з опали й зробила її одним зі своїх символів. Її обожнювали Єлизавета I, Марія-Антуанетта і модниці Великої французької революції.

Мэрилин Монро_1
meddaily.ru
Мерилін Монро

У XIX – початку ХХ століття червона помада стала одним з атрибутів жінок легкої поведінки. Її реабілітували голлівудські зірки так званого Золотого століття – Мерилін Монро, Джинджер Роджерс, Рита Гейворт, Ава Гарднер, Лорен Беколл і інші, які ввели в моду червону помаду різних відтінків.

На початку ХХ століття яскраво-червоний відтінок помади став символом суфражизму – руху за права жінок, який активно підтримувала засновниця косметичної імперії свого імені Елізабет Арден. Замість червоних гвоздик вона дарувала своїм однодумницям тюбики помади того ж відтінку.

помада_1
Credits

Першою, хто реанімував червону помаду в новітній історії, стала Коко Шанель – 1924 року вона випустила її під брендом Chanel. Рекламуючи свою новинку, Габріель, яка вважала помаду такого кольору символом жіночої сили, наставляла потенційних покупців: "Якщо у вас на душі шкребуть кішки, одягніться ошатніше, нафарбуйте губи червоною помадою і атакуйте! Чоловіки не люблять тих, хто мимрить і ниє".

Під час Другої світової війни популярність червоної помади, яка напередодні військових дій пішла на спад, знову почала зростати. Символом боротьби з фашизмом став відтінок Red Door Red. Саме ним були нафарбовані губи і нігті знаменитої "клепальниці Розі" на однойменному плакаті Нормана Роквелла. Її прототипом стала реальна жінка, токар Наомі Паркер Фрэйли, зображення якої виявилося символом тисяч американських жінок, які замінили біля верстатів військових заводів чоловіків, які пішли на фронт.

Марлен Дитрих
Getty Images
Марлен Дітріх

Культовим червоний відтінок губної помади зробив Крістіан Діор, що включив Rouge Dior до свєї колекції New Look 1947 року. Її воліли такі VIP-прихильниці бренду, як королева Ірану Сорайя, перша леді Аргентини Ева Перон і актриса Бетт Девіс, яка вибрала Rouge Dior для зйомок у фільмі Джозефа Лео Манкевича "Все про Єву". Але найзатятішою фанаткою червоної помади від Dior була Марлен Дітріх, яка, почувши від режисера фільму "Страх сцени" Альфреда Гічкока, що відтінок її улюбленої помади занадто яскравий для героїні, яку вона повинна зіграти, заявила: "Немає Діор? Немає Дітріх!"

Моника Беллуччи_7
Моніка Беллуччі у фотосесії для Aestus

Серед сучасних прихильниць червоної помади є такі зірки, як Мадонна, Моніка Беллуччі, Маріон Котіяр і Наталі Портман.

Після того як Мадонна використовувала для фотосесії червону матову помаду Lady Danger від M. A. C., жіноча половина людства буквально збожеволіла від цього відтінку. Ну а коли візажист фільму "Диявол носить Prada" нанесла її на губи Енді Сакс на прийомі в Парижі, вона й зовсім стала суперпопулярною. За статистикою, щосекунди в світі продається одна помада M. A. C.

Элизабет Тейлор
Getty Images
Елізабет Тейлор

Ще одна легендарна червона помада – Revlon Fire and Ice, випущена 1952 року. За більш ніж шістдесят років її існування змінилася хімічна формула, але яскраво-червоний колір з сяйвом,що  ніби йде зсередини, залишився таким самим, як і був. Рекламна кампанія Revlon Fire and Ice в середині минулого століття була креативною і незабутньою: її обличчям стала модель Доріан, а рекламне оголошення було оформлено у вигляді запитань-тестів, які повинні були визначити кількість жінок, що користуються червоною помадою – воно перевершило всі очікування. Однією з найвідданіших шанувальниць Revlon Fire and Ice була голлівудська зірка Елізабет Тейлор – замість автографа вона часто залишала на папері відбиток нафарбованих нею губ.

Міла Корольова

Залиште свій коментар

Вибір редакції