Під час Тижня моди в Мілані колекцію прет-а-порте презентував бренд Alberta Ferretti.
Схоже, що в новому сезоні вбрання цієї марки буде особливо актуальним, оскільки важливим складником колекції стала бохо-естетика, яка є одним із гарячих модних трендів.
На подіумі глядачам презентували шифонові сукні різної довжини, спідниці з плісуванням, ніжні топи з зав'язками, блузи з рюшами, вільні штани та напівпрозорі вечірні вбрання зі шлейфами. Також у деяких виробах вона використовувала бавовну й шовк.
Дизайнерка вирішила продовжити життя моди на чокери з квітами, оскільки їх теж можна було помітити на подіумі, а як повсякденні офісні аутфіти запропонувала варіанти костюмів у смужку.
Читайте також:
- Сексуально, ніжно та красиво: український бренд Frolov дебютував на Тижні моди у Нью-Йорку
- Прозорість, ніжність та вишивка: бренд Fendi презентував колекцію весна-літо 2025
- Мілітарі-естетика, сукні з лелітками та сумки-хобо: Burberry представив колекцію весна-літо 2025