Показ прет-а-порте відбувся у межах Тижня моди у Мілані.
Насамперед італійська компанія Diesel асоціюється з денімом, і під час показу колекції весна-літо 2025, що відбувся у Мілані, креативний дизайнер бренду – бельгієць Глен Мартенс – вирішив особливо на цьому акцентувати увагу. Моделі дефілювали подіумом, який був повністю усипаний обрізками тканини з підприємств бренду. Таким досить шокувальним чином він хотів показати, що компанія стала більш спрямованою на стійке виробництво, використовує перероблені матеріали. Після шоу обрізки зібрали для повторного використання.
Щодо самої колекції, то на подіумі шанувальникам бренду представили варіанти шортів з торочкою, мінісукні, вбрання з дірками та потертостями. Також з деніму Мартенс пропонує штанні костюми як для чоловіків, так і для жінок. Але не лише джинс був на сцені, адже дизайнер майстерно міксував його з іншими матеріалами: мініспідницями з легких тканин, картатими жакетами з торочкою і яскравими гетрами.
Читайте також:
- Офіскор, насичені кольори та незвичайні деталі: Bottega Veneta представив колекцію весна-літо 2025
- Атласні корсети, прозорі спідниці та торочкою з бісеру: колекція Dolce & Gabbana весна-літо 2025
- Яскраві шовкові хустки та багато кольору марсала: Дім Gucci презентував колекцію весна-літо 2025