Бренд переосмислив офісний стиль, зробивши його розслабленішим.
У Мілані в межах Тижня моди відбувся показ бренду BOSS. Цього разу компанія представила колекцію, яка порвала з традиційними параметрами корпоративного одягу. Звісно, бренд залишився вірним своєму стилю, але запропонував більш розслаблений варіант, оскільки на подіумі можна помітити капрі, блейзери, оверсайз жакети, кардигани.
Також BOSS пропонує багатошаровість, вироби зі шкіри, спідниці-олівці, сорочки та плащі. Колірна гама колекції стримана, розслаблена, відсутні принти. Вона включає світло- та темно-синій, землисто-коричневий, білий, чорний кольори і навіть приглушені варіації зеленого.
Помітно, що в основу бренд заклав комфорт, лаконічність та повсякденність.
Читайте також:
- Квіткові принти, клітка та ретроестетика: бренд Antonio Marras презентував колекцію весна-літо 2025
- Бохо-шик, легкість та жіночність: бренд Alberta Ferretti презентував колекцію весна-літо 2025
- Прозорість, ніжність та вишивка: бренд Fendi презентував колекцію весна-літо 2025