Цей фешн-перформанс був найепатажнішим під час Ukrainian Fashion Week.
Український тиждень моди вже минув, а в Мережі продовжують обговорювати епатажний показ бренду VOZIANOV.
Дизайнер Федір Возіанов презентував колекцію, яку назвав "in apokalypse". За його словами, колекція народилася з часу і ситуації, в якій нині перебуває Київ.
Бренд влаштував справжній перформанс. Спочатку перед публікою з'явилися чоловіки у чорних костюмах і з чорними клоунськими носами, серед яких був і сам дизайнер Федір Возіанов. Потім до них у бежевому комбінезоні з маскою на голові вийшла модель, яка більше була схожа на прибульця.
Один чоловік грав на скрипці, а інші створювали зі шматків тканини, яку знімали зі стіни, повноцінні образи для цієї моделі.
Модель дефілювала не червоною доріжкою, а чорною клейонкою.
"Це дивне переплетіння війни і творчості, повітряних тривог і симфонічних концертів, похоронів загиблих на війні і презентацій нових книжок, відключень електроенергії і кінопремʼєр, волонтерства і хабарництва, лютої ненависті і безмежної любові. До певної міри ми живемо всередині апокаліпсису і відкриваємо для себе те, що навіть тут можливе повноцінне життя", – розповів дизайнер.
Колекція є некомерційною. Бренд не мав намір створювати одяг для продажу.
"Нам хотілося зафіксувати стан, в якому ми перебуваємо, і зробити це мовою фешн", – додав Федір Возіанов.
Для колекції нової тканини не купували. Її створили із залишків тканини, яка була у студії.
"Тканина для кожної сукні колекції створювалась як окреме панно, яке відображає час і стан. Інші обмеження були наслідком об'єктивних причин, які актуальні для Києва сьогодні: обмеження світла, електроенергії, часу. Тому замість прасування ми часто використовували пресування, краї тканин залишали необробленими, деякі деталі приклеювали", – зазначив бренд.
Крім того, під час підготовки колекції бренд дотримувався принципу безтілесної моди, тобто тіло як зразок для створення крою не використовували.
"І ще ця колекція обмежена за кількістю речей. У певні часи з'являється потреба бути дуже лаконічним. Бо немає часу для зайвого", – підсумував дизайнер.
Читайте також: