Новий дизайн знаменитого бренду явно вийшов невдалим.
Французький модний дім Louis Vuitton у розпал Російсько-Української війни випустив нову колекцію ювелірних прикрас, яка викликала у публіки дуже негативну реакцію. Справа в тому, що прикраси були виконані у вигляді букв "Z" і "V", які стали символами російської агресії в нашій країні. Саме ці літери ворог малює на своїй військовій техніці, яка руйнує українські міста.
Знялася в рекламній кампанії акторка та амбасадор бренду Алісія Вікандер. На сайті бренду зазначено, що монограма використана в прикрасах — це ініціали Модного дому, які "ніби життєвий імпульс", з'єднуються на браслетах у різних комбінаціях, "як серцебиття або ритм, що повторюється".
У коментарях на сторінках бренду почали залишати гнівні коментарі та звинувачувати у підтримці війни.
Проте зазначимо, що дизайнерка прикрас Франческа Амфітеатрів вперше показала вироби в цьому дизайні ще 5 лютого.
Читайте також:
- Путін виступив у Лужниках в одязі люксового бренду, який більше не зможе купити
- Діагнози "фюрера": на що хворий Путін, п'ять версій
- Таємні діти "фюрера" Путіна: скільки їх і що про них відомо
- Дочки "фюрера" Путіна: хто вони і що про них відомо
- Чудовисько, яке вбиває наших дітей: фото Путіна з його власними доньками, які ви ніколи не бачили
- "З'єднайте Аліну "Єву Браун" Кабаєву з її "фюрером": коханці Путіна загрожує депортація