"Вибір року" 2020: українці назвали улюблений nail-бренд Новини компаній

Дата публікації
Перегляди
1182
Поділитись:
WhatsApp
Viber
"Вибір року" 2020: українці назвали улюблений nail-бренд

Фото: Photo by Denys Siryk

Лідером ринку в номінації "Гель-лаки та засоби для манікюру" став міжнародний бренд Kodi Professional.

Вже 20 років в Україні проводиться щорічний міжнародний фестиваль-конкурс, який визначає кращі торгові марки в різних категоріях товарів і послуг – "Вибір року". Нововведенням 2020 року стало дослідження ринку гель-лаків і засобів для манікюру. Експерти проекту відзначили динамічно зростаючий ринок матеріалів нігтьової індустрії, що і послужило приводом для вивчення споживчих вподобань у цій категорії. За результатами дослідження, лідером ринку в номінації "Гель-лаки та засоби для манікюру" став міжнародний бренд Kodi Professional.

Участь у конкурсі є своєрідним індикатором якості продукції, а тому серед номінантів значаться відомі компанії і бренди, які заслужили довіру, отримавши визнання головних експертів – покупців. В ході комплексного всеукраїнського дослідження, яке проводить міжнародна маркетингова компанія Ipsos, оцінюються такі показники, як сприйняття бренду споживачами і ставлення до нього, представленість на ринку, конкурентоспроможність, компетентна експертиза представників державних і громадських організацій, рекламних агенцій.

Фото: Photo by Denys Siryk

Медаль "Вибір року" – це найкраще підтвердження високого статусу продукту, послуги або бренду. Варто відзначити, що поінформованість респондентів про медаль "Вибір року" досягає 87%, а для 35-40% опитаних споживачів її наявність стає визначальним фактором при прийомі рішення щодо покупки.

Олена Грабельнікова, керуючий менеджер міжнародного фестивалю-конкурсу "Вибір року":

Олена Грабельнікова

"Ми раді, що популярність премії з кожним роком зростає і допомагає визначати лідерів ринку.  Деякі компанії з року в рік не зменшують темпу і підтверджують свої лідируючі позиції на ринку, але в той же час з'являються нові компанії і продукти, за якими варто стежити. Перемога в премії – це не просто визнання кращих, це свідчення того, що бренд знайшов шлях до сердець споживачів як за рахунок високої якості продукції, так і за рахунок успішної комунікаційної стратегії, зумівши запропонувати продукт, який найкращим чином відповідає їхнім потребам".
Що означає перемога і визнання споживачів у такі непрості часи, ми запитали у представника бренду-переможця.

Олена Григорович, проектний менеджер бренду Kodi Professional:

Олена Григорович

"Ми дуже цінуємо надану нам довіру, адже Kodi Professional вже понад 15 років створює продукти, які піклуються про жінок у багатьох країнах світу і допомагають їм підтримувати свою красу. Для нас ця перемога є підтвердженням того, що ми рухаємося у правильному напрямку. Коли мова заходить про продукцію для нігтьової індустрії, нестачі у виборі немає, а з урахуванням нових технологій і мінливих тенденцій завжди цікаво спостерігати за уподобаннями покупців. Ми дуже раді, що споживачі оцінили високу якість нашої продукції і присвоїли бренду "Статус №1". 2020 рік став знаковим для компанії – було випущено рекордну кількість нових продуктів у категорії "Гель-лаки та засоби для манікюру". Але насправді ми тільки починаємо набирати обертів".

Kodi Professional – міжнародний бренд професійних матеріалів для майстрів індустрії краси.  Компанія пропонує продукцію за кількома напрямками: нігтьова естетика, моделювання брів, нарощування вій, візаж, перманентний макіяж. Продукція бренду представлена   в 36 країнах світу, серед яких Німеччина, Іспанія, Кіпр, Казахстан, Грузія, Латвія, Литва, Італія, Швеція, Туреччина, Ізраїль, ОАЕ та інших.

Дата публікації
Перегляди
1182
Поділитись:
WhatsApp
Viber
Наступна публікація