Поп-королева приміряла головний убір від Руслана Багінського.
Напередодні свого ювілею – 60-річчя – Мадонна стала головною героїнею нового серпневого номера журналу Vogue Italy.
Поп-королева знялася у стильному фотосеті, авторами якого став дует фотографів Мерт Алас і Маркус Піггот. Вона позувала на вулицях Лісабона у костюмах відомих брендів - Dolce & Gabbana, Dior, Prada, Miu Miu, Fendi і Rochas.
Крім того, один з образів Мадонни складався з капелюха від українського бренду Ruslan Baginskiy. Це головний убір з вишитими сердечками, стрілами і цитатою з її нової пісні.
За словами українського дизайнера, капелюх був створений спеціально для цих знімань.
"Як нам це вдалося? Дуже просто. Отримуєш запит від стиліста з відміткою Urgent, вночі вишиваєш федору серцями, стрілами і фразами з пісень Мадонни - в тому числі зовсім нової і тоді ще секретної Beautiful Game, паралельно купуєш квитки до Лісабона і відправляєш асистента в Португалію, щоб особисто доставити капелюхи на знімання. Минув вже майже місяць - а головні убори Ruslan Baginskiy Мадонна і не думає знімати. Це любов", - написав на своїй сторінці в Facebook Багінський.
Головний убір від українського дизайнера дуже сподобався Мадонні і вона ще раз продемонструвала його на відео в своєму Instagram.
Крім того, співачка вже не вперше носить капелюхи від Багінського.