Співак об'єднався в ексклюзивному кампейні з брендом LITKOVSKAYA.
Напередодні грандіозного шоу у київському МВЦ Макс Барських презентував лімітовану колекцію мерчу, присвяченому новому альбому "Сім". Ідейним натхненником капсульної колекції виступив український бренд LITKOVSKAYA.
Спільна колаборація артиста і дизайнера під назвою #BEREGA складається з худі, двох видів футболок, панам і поясних сумок. Домінантна колірна палітра лінії - біла та червона.
#BEREGA повністю зосереджені на 80-х, не копіюючи їх, а розчиняючи у сучасному світі стилю.
"Нам дуже комфортно працювати з Лілею. Мене надихає її бачення, її дизайн. Тому я з задоволенням довірив розробку такого важливого для нас моменту, як мерч, саме їй", - сказав Макс.
Деякі предмети з лімітованої колекції не можна буде придбати - вони потраплять у руки обраним. Панами #BEREGA до прем'єри однойменного синглу і кліпу вже отримали 50 осіб з радіо і TV сфери, які тісно співпрацюють з Барських протягом 10 років. Ексклюзивні запрошення на шоу-передпрослуховування 29.11 МВЦ у вигляді поясних сумок знайдуть своїх адресатів вже цього четверга.
Нагадаємо, днями відбулася прем'єра проекту Макса Барських #BEREGA. У новому кліпі артист з'явився в образах у стилі 80-х.