Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Цікаві випадки на зніманнях фільмів

Як відомо, "професій багато, але найпрекрасніша – кіно": на зніманнях трапляється стільки цікавих випадків, що навіть за великим бажанням всі неможливо записати – ось тільки деякі з них.

Джеймс Бонд і тарантул

Джеймс Бонд

Сценаристи першого фільму про Джеймса Бонда, "Доктор Ноу", придумали, як їм здавалося, моторошний епізод, під час якого рукою головного героя повзе величезних розмірів тарантул. Одного вони не врахували – грав Бонда Шон Коннері який панічно боявся цих комах, тому категорично відмовлявся зніматися в цій сцені, і ніхто не міг умовити його дати згоду.

Тоді було вирішено поставити поруч з актором перегородку і посадити на неї тарантула, проте як не старався оператор, виставляючи світло і повертаючи під різним кутом камеру, у нього нічого не вийшло – скло все одно було видно в кадрі. Зрештою Коннері замінив його дублер, Боб Сіммонс, який боявся павуків не менше, але виходу у нього не було – прав у дублерів куди менше, ніж у виконавців першого складу. Щоправда, згодом Сіммонс зізнався, що це була найстрашніша сцена в його житті.

Як стати схожою на вампіра

вампир

А ось виконавцям головних ролей у фільмі Ніла Джордана "Інтерв'ю з вампіром" – Тому Крузу і Бреду Пітту – на відміну від Коннері, уникнути горезвісних жертв в ім'я мистецтва не вдалося. Щоб домогтися властивих кровопивцям вен, що випирають на голові  і червоних очей, під час нанесення гриму всіх акторів, які грають вампірів, на півгодини підвішували вниз головою. Кров приливала до голови – судини випирали, очі наливалися кров'ю, а візажисти на основі цього вихідного матеріалу створювали образи вампірів. Глядачі оцінили їхнє мистецтво гідно – наступного року картині виповниться чверть століття, а її дивляться так, ніби вона була відзнята вчора.

Правильна сцена у ліжку

россомаха

Зазвичай, актори-чоловіки не дуже охоче знімаються в інтимних сценах, але з Г'ю Джекманом у фільмі "Люди Ікс: Дні минулого майбутнього" все сталося з точністю до навпаки. Прочитавши в сценарії, що після ночі з дівчиною його герой встає з ліжка у нижній білизні, Джекман обурився і заявив, що у нього в Австралії так не заведено – там після бурхливої ночі з красунею прокидаються без одягу. Режисер пішов назустріч акторові, тим паче що фізична форма Джекмана це дозволяла: рельєфи його м'язів були найсправжнісінькими, а не комп'ютерною графікою, як припустили деякі глядачі.

На Гаваях не скрізь курорт

аватар

Перед початком знімань "Аватара" Джеймс Кемерон влаштував для задіяних у картині акторів "курс молодого бійця": він відправив їх жити на Гаваї, але не в прибережну частину, де життя могло б здатися їм медом, а в ліси, які, на його погляд, схожі з тими, що ростуть на вигаданій планеті Пандора – Кемерон був упевнений, що таким чином голлівудські зірки на власній шкірі відчують всю тяжкість життя в дикій природі. Актори жили немов первісні люди, харчувалися тим, що зловили (найчастіше це була риба) або зірвали самі, після чого знімання вже не здавалися їм такими важкими.

Як змусити коня плямкати

Під час озвучування мультфільму "Історія іграшок" його творці зайшли в творчий глухий кут: вони не знали, як достовірно передати плямкання коня. Запрошували акторів дубляжу, ті зі шкіри геть лізли, щоб вийшло і правдиво, і смішно, але нікому з них не вдавалося. І тоді комусь із групи спала на думку божевільна ідея, яка в результаті виправдала себе. Обличчя стажиста, ім'я якого невідоме – історія мистецтв про це замовчує, намастили арахісовим маслом, вивезли його на поле, де паслися корови, і залишили їм на "розтерзання". Коли залучені запахом масла тварини почали облизувати нещасного стажиста, звуковики включили свою апаратуру. Тож замість коня у знаменитому мультфільмі плямкають корови – причому ціла їхня компанія.

Мопс з особою Ейнштейна

мопс

Не менш важке завдання довелося вирішувати художникам фантастичного фільму "Іншопланетянин" – їм потрібно було придумати обличчя прибульця, а як це зробити, якщо його ніхто ніколи не бачив? До того ж він повинен був бути, по-перше, добрим і симпатичним, по-друге, антропоморфним, але рослинною, і, нарешті, не володіти жодними гендерними ознаками – таким бачив інопланетянина режисер картини Стівен Спілберг. Художники витратили на виготовлення героя майже десяту частину бюджету, але зуміли догодити режисерові: за основу "особи" неземної істоти взяли... морду мопса, додавши до неї деякі риси всесвітньо відомого вченого Альберта Ейнштейна і поета, лауреата Пулітцерівської премії Карла Сендберга.

Міла Корольова

Залиште свій коментар

Вибір редакції