Ця марка народилася завдяки байкерській культурі у 80-ті, але перетворилася на один з найулюбленіших брендів голлівудських селебреті.
Люксові бренди часто мало відомі, адже ціна їхньої продукції не доступна для більшості. Та останнім часом деякі зірки все частіше стали з'являтися в речах із монограмою у вигляді хреста від марки Chrome Hearts. Тому ми вирішили розповісти, що це за бренд і чому його, попри високу ціну, носять селебреті.
Chrome Hearts — це висококласний бренд, який виробляє срібні аксесуари, золоті та діамантові прикраси, окуляри, шкіру, одяг і меблі. Заснований він 1988 року в Лос-Анджелесі Річардом Старком, Леонардом Камгаутом, Джоном Бауманном. Штаб-квартира розташована в самому серці Голлівуду, а виробничий майданчик займає три квартали.
Річард і Джон почали свій бізнес у гаражі Лос-Анджелеса на початку 1983 року. Бауманн був тоді виробником шкіряних виробів, а Старк продавав необроблену шкіру. Вони обидва їздили на мотоциклах і вирішили, що їм слід робити свої власні шкіряні куртки та аксесуари, оскільки вони не могли знайти речі, які їм би подобалися за стилем та якістю в той час. Незабаром до них приєднався третій учасник — ювелір Леонард Камгаут, який працював виключно зі стерлінговим сріблом.
Тріо об'єднавши свої вміння почало створювати шкіряні куртки на блискавках і з кнопками зі стерлінгового срібла. Першою серйозною роботою компанії був дизайн костюмів для фільму "Байкерші в місті зомбі", де героїні сяяли в стильних шкіряних косухах від молодих дизайнерів. Саме завдяки цьому фільму і з'явилася назва Chrome Hearts, адже до того, як назвою фільму остаточно затвердили "Байкерша в місті зомбі" (Chopper Chicks in Zombietown), він мав робочу назву "Хромовані серця" (Chrome Hearts).
1994 року партнери посварилися і вирішили розбігтися. Річард став керувати бізнесом зі своєю дружиною Лорі Лінн, з якою також познайомився завдяки Chrome Hearts. Дівчина на початку 90-х була завзятою покупницею речей його марки, а якось вона навіть замовила у нього шкіряне бікіні. У кінцевому підсумку він зробив її партнером бренду. Лорі займалася піаром, завдяки чому Chrome Hearts здобув широку популярність.
Уже 1996 року Chrome Hearts відкрили свій перший бутик на Мангеттені в Нью-Йорку. А ось зараз у бренду близько 32 магазинів по світу, в яких можна знайти різні ювелірні прикраси, предмети інтер'єру, сонцезахисні окуляри, аксесуари, годинники, меблі і, звичайно ж, одяг. Бренд дуже пишається тим, що робить буквально все, що клієнти можуть тільки собі уявити і побажати.
Також у них було багато колаборацій з відомими особистостями. Завдяки своєму брутальному готичному і рок-н-рольному стилю Chrome Hearts співпрацювали з такими легендами року як The Rolling Stones, Guns n 'Roses і Aerosmith. Але серед їхніх клієнтів були і Елтон Джон, Боно, Шер, Ріанна, Дрейк і Карл Лагерфельд. Останній просто обожнював окуляри бренду, пряжки і ювелірні вироби.
Також марку обожнюють і супермоделі. Наприклад, неодноразово в речах цього бренду з'являється Белла Хадід і Ірина Шейк. Белла навіть брала участь в декількох рекламних кампаніях Chrome Hearts.
Але окрім стилю і брутальності у речей цієї марки ще й дуже висока ціна, оскільки все виготовляється із дорогих металів, дорогоцінного каміння та висококласної шкіри, а також вручну.
Chrome Hearts активно співпрацює і з іншими брендами. Навіть не попри те, що основний напрямок марки шкіра, вони випустили колекції з Adidas, Off-White, Louis Vuitton, Baccarat, Ріком Оуенсом і Comme Des Garcons. А цього року разом репером Дрейком бренд брав участь у створенні ексклюзивної моделі автомобіля Rolls-Royce Cullinan зі стьобаними шкіряними сидіннями і вигравіюваним написом "Fuck You".
Сьогодні брендом як і раніше керує Річард Старк і його дружина Лорі. Але до пари вже приєдналися і їхні троє дітей. Ні на сайті, ні в соцмережах цін на продукцію не знайти і речі через Інтернет вони не продають — така політика Chrome Hearts, але, як бачимо, справи у них йдуть добре.
Читайте також: Гармошка, термос і малютка: Рейтинг п'яти незвичайних сумок