Зірки, що надихали великих кутюр'є

Зірки, що надихали великих кутюр'є

Моніка Беллуччі / Фото: Reuters

Якщо знамениті кутюр'є створюють вбрання для жінок, то й надихатися вони повинні представницями прекрасної статі. Проте стати музами великих дизайнерів дано лише обраним.

Одрі Гепберн

Юбер де Живанши і Одрі Хепберн / Фото: Getty Images

Актриса Одрі Гепберн і дизайнер Юбер Живанши познайомилися на зніманнях фільму "Сабріна" в 1954 році. Для цієї картини Живанши придумав для актриси кілька вбрань, включаючи білу бальну сукня з розкішною вишивкою, але при цьому ім'я початківця дизайнера навіть не згадали в титрах, а "Оскар" за костюми до картини отримувала голлівудський костюмер Едіт Гед, яка не мала до них жодного стосунку. Гепберн перетнула океан, щоб особисто попросити вибачення у Юбера за прикре непорозуміння. Вислухавши актрису, кутюр'є з усмішкою відповів: "якби ви знали, скільки клієнтів я отримав завдяки картині, ви б не стали витрачати час на цю поїздку".

Відтоді Гепберн і Живанши пов'язували дружні і творчі стосунки – дизайнер одягав актрису не лише в кіно, але і в житті майже сорок років, аж до її смерті в 1993 році. З одного боку, Одрі надихала Юбера на створення розкішних вбрань, з іншого – стала його Галатеєю, для якої він, як Пігмаліон, створював витончені стиль і елегантність. Саме Живанши створив для Гепберн знамениту чорну сукню зі "Сніданку у Тіффані", яка вважається найвідомішою в історії кінематографа, червону з картини "Кумедне личко", чорну мереживну до колін з прозорими рукавами і мереживну з маскою з комедії "Як вкрасти мільйон" і скромний рожевий костюм, в якому Одрі виходила заміж.

Катрін Деньов

Ів Сен-Лоран / Фото: Getty Images

Катрін Деньов познайомилася з Ів Сен-Лораном, коли прийшла в Модний будинок YLS, щоб купити сукню з минулорічної колекції для прийому в англійської королеви. Актриса абсолютно зачарувала дизайнера, і через рік, отримавши запрошення створити костюми для фільму "Денна красуня", головну роль в якому повинна була зіграти Деньов, Сен-Лоран з радістю погодився. Колекція вийшла блискучою, і глядачки, прийшовши до кінотеатру, перемальовували фасони суконь та костюмів, які через свій класичний крій і сьогодні, п'ятдесят років потому, мають сучасний і актуальний вигляд.

Катрін Деньов / Фото: Getty Images

Відтоді Катрін Деньов на довгі роки стала музою і іншого Сен-Лорана. Актриса вважала, що ніхто краще кутюр'є не розуміє, що саме їй личить, тому на всі фестивалі і червоні доріжки одягала тільки його творіння. Лоран ж в інтерв'ю зізнавався, що Картин завжди була особливою, чим і привернула до себе його увагу. "У цієї жінки дивний шарм і велике серце, – говорив він, – вона завжди займала велике місце в моїй душі". На останньому показі Сен-Лорана Деньов виконала для нього прощальну пісню, а, дізнавшись про його смерть, приїхала до свого друга через кілька хвилин після його відходу.

Ванесса Параді

Ванесса Параді на показі Chanel в Парижі / Фото: Reuters

Карл Лагерфельд – знавець жіночої краси, але Ванесса Параді – особлива сторінка в його творчій біографії. Її зовнішність у стилі німого кіно – лялькове личко у вигляді сердечка, широко розкриті очі, губки бантиком і дівоча крихкість – зачарували кутюр'є ще в 90-ті роки, і відтоді Ванесса час від часу представляє колекції Лагерфельда. І навіть "зраджуючи" її з іншими – Кірою Найтлі, Крістен Стюарт, Кайєю Гербер і дочкою Ванесси, Лілі-Роуз Депп, – він все одно повертається до Параді.

Мадонна

Мадонна на Met Gala-2018 / Фото: Reuters

Мадонна і Жан-Поль Готьє співпрацюють вже більше тридцяти років – вони познайомилися в кінці 80-х років минулого століття. Шанувальники поп-королеви прийшли в захват, коли Мадонна з'явилася в сукні і хутрі від Готьє на прем'єрі фільму "Відчайдушно шукаю Сьюзен". Натхненний успіхом дизайнер створив кілька сексуальних ансамблів для гастрольного туру співачки. Один з них – знаменитий конічний бюстгальтер – увійшов в історію моди, і його неодноразово копіювали як інші кутюр'є, так і сам Готьє, як це було, наприклад, в 2012 році, коли Мадонна вирушила у світове турне на підтримку свого альбому MDNA. Правда, цього разу дизайнер приглушив сексуальність співачки чорними штаньми класичного крою, білою сорочкою, краваткою та довгими рукавичками, але епатажний корсет залишився колишнім.

Щоб створити гармонійний образ, потрібно продумати все до деталей. Цієї зими в моді хутряні пальта з екохутра різних кольорів. Уявіть, ви йдете на прогулянку в м'якому светрі в пастельних тонах, рожевій пухнастій шубі й стильному кашеміровому капелюшку, заходите до салону краси, потім – до торгового центру, робите манікюр, обираєте нову сукню для новорічної вечірки і скрізь розплачуєтеся ніжно-рожевою карткою pudracard, красивою, як маршмелоу у вашій чашці какао. І щоразу, як ви дістаєте її, оточення усміхається, тому що ваша картка має дуже милий і жіночний вигляд.  Замовте pudracard. У вас буде нова сукня, сумка, туфлі або манікюр і обов'язково буде кешбек, а за відкриття і обслуговування картки платити не доведеться.

Замовити картку можна просто в Instagram: поставити хештег #pudrcard, написати в директ @pudracard залишити коментар під будь-яким постом @pudracard або зазначити @pudracard на своєму фото.

 

Моніка Беллуччі

Моніка Беллуччі / Фото: Getty Images

Моніка Беллуччі зачарувала одразу двох дизайнерів – Доменіко Дольче і Стефано Габбана. За словами знаменитих італійських кутюр'є, актриса – уособлення краси італійської жінки: яскрава, пристрасна, з апетитними формами. Найчастіше Дольче і Габбана шиють для Беллуччі сукні з мережива з корсетами і декольте – найчастіше чорного кольору, який найкраще підкреслює пристрасну натуру актриси, але трапляються – хоч і рідше! – і червоні вбрання. А ще на честь Моніки кутюр'є назвали сумку.

Софія Коппола

Фото: Sunday Mirror

Творча співпраця Софії Копполи і Марка Джейкобса почалася з дружби: вони познайомилися в 1992 році – Софія зізналася, що вважає дизайнера особливим, і він не зміг встояти перед таким компліментом. "Для мене це була любов з першого погляду", – говорить кутюр'є в інтерв'ю. Втім, Коппола зачарувала Джейкобса не тільки лестощами, але і іншими властивими їй якостями. "Вона має все, до чого я прагну, – сказав якось в інтерв'ю дизайнер, – у неї є талант, почуття стилю, креативність, унікальний погляд на речі. Вона завжди ставилася до моди не як до абстрактного мистецтва, а як до мистецтва життя. Фільми, які вона створює, неповторні – у них є стиль, і вони не схожі на типові голлівудські блокбастери. Ми одразу стали великими друзями".

Софія часто бере участь у рекламних кампаніях Джейкобса, знімає короткометражні фільми та рекламні ролики про нього. Дизайнер довіряє Копполі розробку дизайну своїх моделей, як це було з валізами для Louis Vuitton, коли Джейкобс очолював цей бренд. На знак своєї вдячності Софії за довгу і вірну дружбу кутюр'є створив сумку її імені – Sophia by Mark Jacobs.

Рене Зеллвегер

Рене Зеллвегер / Фото: Getty Images

Кароліна Еррера впевнена, що в новітній історії є тільки дві ікони стилю – Жаклін Кеннеді і Рене Зеллвегер. Ймовірно, настільку приємну думку про себе Зеллвегер справила через вміння носити досить складні сукні Еррери – особливо царські, довгі – до підлоги. Після знайомства з Кароліною, що сталося ще в 90-х роках минулого століття, Рене на всі важливі заходи одягає тільки наряди від Еррери. На церемонії нагородження премії "Оскар" в 2004 році актриса, отримуючи заповітну статуетку за роль у фільмі "Холодна гора", в елегантній кремовій сукні Carolina Herrera, мала просто приголомшливий вигляд.

У 2009 році поповзли чутки про те, що дружба Еррери і Зеллвегер перебуває під ударом: президент компанії Puig Fashion Group, до складу якого входив і бренд Carolina Herrera, збирався покинути свій пост і погрожував забрати з собою всіх зоряних клієнтів, зокрема, і Рене Зеллвегер. На щастя, нічого подібного не сталося – актриса, як і раніше, виходить у світ у сукнях від Еррери, які їй дуже личать.

Міла Корольова

 

Повʼязані теми:

Наступна публікація