Останні

Більше новин

Популярні

Більше новин

Коментують

Більше новин
Альона Дегрік розповіла про те, навіщо Instagram запускає окремий додаток для шопінгу

Експерт впевнена: багато глобальних компаній вже давно націлені на мінімальне "розсіювання уваги" на безліч платіжних методів, вважаючи за краще створювати свій.

Минулого тижня стало відомо, що популярна соціальна мережа Instagram, яка орієнтується на візуальний контент, розробляє окремий додаток, в якому користувачі зможуть займатися виключно шопінгом на акаунтах улюблених брендів. Навіщо найбільш динамічна соціальна мережа, яка ризикує перетворити facebook на другорядний бізнес (нагадаємо, в квітні 2012 року Facebook купив тоді ще стартап Instagram за $ 1 млрд), створює окремий додаток - відповідає Альона Дегрік (Алена Дегрик), глава платіжної компанії LeoGaming (ФК "Леогеймінг Пей") і автор популярного блогу про платежі In Fintech We Trust.

"Instagram активно освоює платіжні функції, даючи брендам все менше можливості виводити потенційних клієнтів з стрічки новин соціальної мережі на той чи інший сайт. Стратегія їх розвитку передбачає створення власної платіжної екосистеми - саме для цього "Інста" створила можливість оплат всередині основного додатку, про що я не так давно розповідала в своєму блозі. Тепер практично всі користувачі можуть прив’язати у додаток банківську карту і здійснювати транзакції без постійного введення даних. Створюючи IG Shopping, керівництво виводить контент і можливості брендів для просування / продажу товарів і послуг на абсолютно новий рівень"- зазначила Дегрік Альона.

Експерт впевнена: багато глобальних компаній вже давно націлені на мінімальне "розсіювання уваги" на безліч платіжних методів, вважаючи за краще створювати свій. Альона Дегрік вважає, що він буде володіти максимальним рівнем довіри з боку користувачів.

"Міжнародні бізнес-гранди ставлять перед собою амбітне завдання - створювати замкнуті ланцюжки комерційної взаємодії зі споживачем. Для цього вони запускають свої інноваційні нішеві ЗМІ, власні електронні гаманці для розрахунків - як, наприклад, Uber Cash або "Смарт-Гроші" Київстар - або відтворюють принцип маркетплейсу всередині соціальної мережі. Це очевидний тренд fintech-галузі, який неможливо ігнорувати "- підкреслила Альона Дегрік.

За словами спікера, ми будемо бачити подібні рішення від інших "капітанів бізнесу", але ніде це не буде помітно настільки сильно, як в "Інсти", адже соцмережа охоплює як beauty-сферу, так і рітейл, де підкреслено виражене поняття "емоційної покупки". Дегрік Альона радить уважно слідкувати за розвитком інших глобальних компаній у цьому напрямку.

Залиште свій коментар

Вибір редакції