Останні

Популярні

Коментують

Більше новин
Вчені довели, що Homo sapiens часто займалися сексом з потворними неандертальцями

Група вчених дослідила сегменти ДНК від 5500 людей.

Нові дослідження американських вчених сегментів ДНК показали, що вид Homo sapiens неодноразово мав статеві стосунки з неандертальцями та підвидом людини Homo altaensis ("денисівець").

Про це повідомляє The Washington Post.

"Все, що ми знаємо про неандертальців, наводить на думку, що вони були потворними, жорстокими та з обмеженим розумом. Але це не завадило раннім людям займатися з ними сексом", - йдеться в публікації.

Дослідники з Університету Вашингтона на чолі з біостатистиком Шерон Браунінг виявили, що homo sapiens мали стосунки не тільки з неандертальцями, але і з третьою людською расою приматів, відомою як Homo altaensis.

Неандертальці розділилися з Homo sapiens близько 765 000 років тому. Здається, що Денисівська людина була більш тісно пов'язана з неандертальцями і зникла зовсім недавно - можливо, потрапивши в дві домінантні раси.

Девід Райх, який вивчає давню ДНК в Гарвардському університеті і не був залучений до дослідження вже назвав це відкриття "проривом".

Щоб досягти своїх висновків, група вчених дослідила сегменти ДНК від 5500 людей з Європи, Азії та Океанії. Потім вони узгоджували можливі сегменти з неандертальцями та ДНК "денисівців".

Знаходження цих слідів у сучасних людей привело їх до теоретичного уявлення про те, що Homo sapiens у всьому світі мали статеві стосунки з неандертальцями та Homo altaensis.

Нагадаємо, раніше вчені у Марокко знайшли викопні останки Homo sapiens віком близько 300 тисяч років. Вони на 100 тисяч років старші раніше знайдених рештків людини.

ВідеоАвстралійські вчені зняли унікальну істоту, яка раніше не зустрічалася у Тихому океані

Вчені зняли унікальну морську тварину, яка раніше не зустрічалася у водах Антарктики. Австралійський оператор першим зафільмував появу в Тихому океані глибоководних огірків, які і мають назву псевдобезголовий курячий монстр. Бо вони справді схожі на курячі тушки.