Останні

Популярні

Коментують

Більше новин
Археологи знайшли найдавніші сліди на Землі. Але не знають, хто їх залишив

За оцінкою дослідників, відбиткам приблизно 546 мільйонів років.

На півдні Китаю науковці виявили відбитки кінцівок живої істоти, залишені, як вважають, близько півмільярда років тому.

Два ряди чітких слідів виявила команда археологів з Китаю, їхня знахідка детально описана в науковому журналі Science Advances, який цитує ВВС.

Найдавніші сліди на Землі
Science Advances

За оцінкою дослідників, відбиткам приблизно 546 мільйонів років, вони належать до Едиакарського періоду. Таким чином, це найдавніші відбитки двобічно-симетричної тварини, відомі науці.

Знайдені відбитки, залишені в скам'янілостях, виникли в природному регіоні Три ущелини на річці Янцзи як вважається, 551-541 млн років тому.

Вчені поки що не розуміють, чи була тварина двоногою, чи в неї було більше кінцівок. Але, цілком ймовірно, вона мала двобічну симетрію.

ВідеоАрхеологи відкопали помпейського коня, якому майже дві тисячі років

Тварину шукачі скарбів знайшли за межами міста – на одній з вілл. Кінь добре зберігся. Здивував дослідників і розмір скакуна – він був надзвичайно великий, і скоріше за все належав заможній родині. Їхню віллу і конюшню поховав під кількаметровим шаром попелу вулкан Везувій.

Археологи відкопали помпейського коня, якому майже дві тисячі років

Двобічно-симетричні тварини - найрізноманітніша категорія тварин на Землі. Вони характеризуються парними придатками або кінцівками і віссю симетрії. Сліди належать до періоду, коли, як вважають, на нашій планеті тільки почали з'являтися перші тварини.

"У минулому вдавалося ідентифікувати сліди, залишені від 530 до 540 мільйонів років тому. Нові знахідки можуть виявитися старшими від них на 10 мільйонів років", - зазначив співавтор дослідження Чжень Чень.

Судячи зі слідів, тварина час від часу робила зупинки, на що вказують відповідні шляхи руху поглиблення в ґрунті - можливо, в пошуках їжі.

ВідеоУ єгипетській провінції археологи знайшли підземне місто мертвих разом з їхніми скарбами

В одному місці знайшли одразу кілька поховальних шахт завглибшки до 8 метрів. Там було поховано 40 дерев'яних та кам'яних саркофагів. У них знайшли 17 мумій, що добре збереглися, ритуальний посуд у вигляді звірячих голів, бронзові, позолочені і кістяні прикраси, маски, амулети та поховальні статуетки.