Археологи знайшли в китайській гробниці 3,5 літра "еліксиру безсмертя" і з'ясували його "рецепт"

Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

Легендарне зілля в країні виявили вперше.

Під час розкопок стародавнього поховання в районі міста Лоян в центральній частині Китаю археологи виявили бронзовий глечик з рідиною, яка свого часу вважалася "еліксиром безсмертя".

Про це повідомило агентство Хinhua.

Знахідка сягає часів династії Західної Хань - 202 рік до н. е. - 8 рік н. е. У знайденому під землею глечику містилося близько 3,5 літра напою. Як з’ясувала лабораторна експертиза головними інгредієнтами "еліксиру" були нітрат калію (калійна селітра) та алуніт (галунний камінь). Вони, як вірили у Стародавньому Китаї, здатні подовжувати життя людини на нескінченно довгі роки.

"Це легендарне зілля в нашій країні виявлено вперше", - зазначив глава Інституту об'єктів культурної спадщини та археології міста Лояна Ши Цзячжен. "Ця знахідка має велике значення для вивчення давніх методик, за допомогою яких люди намагалися досягти безсмертя", - додав він.

За словами дослідника, після вивчення "еліксиру безсмертя" фахівці зможуть вирішити низку наукових проблем, що стосуються хронології та еволюції китайської цивілізації.

Окрім унікальної рідини археологи виявили в гробниці,  площею близько 210 кв. м, кераміку, вироби з нефриту і міді. Вчені все ще не встановили, ким була за життя людина, похована там. Знайдені артефакти дають підставу вважати, що вона була представником старокитайської знаті.

Нагадаємо, на північному узбережжі Перу, неподалік від Чан-Чану, колишньої столиці давньоколумбійської імперії Чиму (1250-1470 років), вчені знайшли рештки понад 269 дітей та 466 молодих лам. Що змусило представників народу Чиму провести найбільше дитяче жертвоприношення в історії читайте у матеріалі ТСН.ua.

ВідеоВ Перу археологи відкопали давні дерев'яні статуї, які пролежали під землею 800 років

800 років під землею. В Перу археологи відкопали давні дерев'яні статуї. Двадцять фігур зростом до метра охороняли вхід до язичницького храму, припускають історики. І називають знахідку унікальною. Добре зберегтися статуї змогли, бо були вкриті шаром глини, яка і захистила їх від руйнування.