Астронавти в історичній місії NASA та SpaceX вирушають на МКС: дивіться онлайн запуску

SpaceX

Подія визначальна одразу з кількох причин: уперше за довгий час США відправлять своїх космонавтів на МКС без допомоги РФ, також уперше подорож здійснить приватна компанія.

27 травня уперше за майже десятиріччя США відправляють астронавтів NASA на Міжнародну космічну станцію на американському кораблі та з території Штатів. Безпосередньо запуск розпочнеться о 23:33, до цього буде відбуватися підготовка до нього.

ТСН.ua веде трансляцію історичної місії.

Дивіться унікальний запуск компанією SpaceX людей у космос із території США

SpaceX бізнесмена Ілона Маска в кооперації з NASA запустить на орбіту ракету Falcon 9 з багаторазовим пілотованим кораблем Crew Dragon

Опубліковано ТСН Середа, 27 травня 2020 р.

Подія може змінити майбутнє космічних досліджень. По-перше, у разі її успіху зруйнується монополія Росії на космічні подорожі. Десятиліття США були змушені відправляли своїх астронавтів з космодрому Байконур на російських кораблях "Союз". По-друге, уперше приватна компанія відправить людей в космос - цим займається SpaceX Ілона Маска. Також місія відкриває шлях для низки амбітних проєктів NASA і SpaceX - від подорожі на Марс до космічного туризму.

Місію вирішили не скасовувати навіть під час пандемії коронавірусу, а під час запуску буде присутнім президент США Дональд Трамп.

О 23:33 ракета Falcon 9 має злетіти - на ній буде перебувати космічний корабель Crew Dragon з двома астронавтами. Незабаром після старту ракета розділиться на те, що називається першим ступенем і другим ступенем. Перший ступінь повернеться на Землю. Друга частина ракети продовжить подорож разом з Crew Dragon. Опинившись на орбіті, екіпаж відокремиться від другого ступеня і попрямує до МКС - на це піде близько 24 годин.

Яка головна мета місії, чому астронавтів не відправляли до космосу зі США, що робитимуть американці на МКС та які можливості відкриває місія - читайте у нашому великому матеріалі.