Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

Опис природи цього феномену допоможе краще прогнозувати так звану "космічну погоду".

Астрономи зафіксували на поверхні Сонця абсолютно новий тип магнітних вибухів, який раніше ніколи не потрапляв в об'єктиви телескопів. Про це повідомляє CNN з посиланням на публікацію в авторитетному журналі Astrophysical Journal.

Теоретична можливість такого вибуху була описана приблизно 15 років тому, але тільки тепер він був зафіксований апаратом NASA для вивчення світила - Solar Dynamics Observatory (SDO). Це допомогло астрономам детально вивчити, що відбувається.

Завдяки камерам SDO вчені побачили сильне виверження на поверхні зірки, після якого матерія піднялася до так званої сонячної корони – верхніх шарів атмосфери.

Викинута речовина – протуберанці. Потім матерія почала падати на Сонце і зіткнулася з лініями магнітного поля. Після цього пішов потужний магнітний вибух, про існування якого раніше вчені знали тільки в теорії. Температура в його епіцентрі становила від 1 до 2 мільйонів градусів Цельсія, що майже в два рази більше, ніж в епіцентрі ядерного вибуху.

Як кажуть вчені, опис природи даного феномена дозволить глибше зрозуміти процеси, які відбуваються на Сонці і краще прогнозувати так звану "космічну погоду".

Опис вибуху на відео від NASA

Нагадаємо, не так давно астрофізики зафіксували найяскравіший спалах світла у Всесвіті. Він відбувся в віддаленій від Землі на мільйони років галактиці. Усе відоме на даний момент про спала – у великому матеріалі на ТСН.uа.

А про "темний бік" нашої всесвіту - читайте у матеріалі про чорну діру-монстра, якої в теорії не повинно існувати.