Останні

Популярні

Коментують

Більше новин
Астрономи зафіксували спалах зірки в мільярди разів яскравішої за Сонце

Під час дослідження вчені спостерігали за зіркою JW 566.

З допомогою телескопа Джеймса Кларка Максвелла астрономи виявили спалах зірки, яскравість якого перевищує яскравість подібних явищ на Сонці в 10 мільярдів разів.

Про це повідомляє DT.

Під час дослідження вчені спостерігали за зіркою, яка розташована на відстані 1269 світлових років від Землі в сузір'ї Тільця.

Вчені розповідають, що спалах відбувся ще у 2016 році і "може бути найбільш яскравим з відомих спалахів, асоційованих з молодими зоряними об'єктами", а також "першим корональним спалахом, виявленим у субміліметровому діапазоні".

Світило належить до зірок типу T Тельця, класу змінних зірок. На думку дослідників, зірці менше 10 мільйонів років і вона зараз у стадії бурхливого зростання.

Відзначається, що вченим вдалося помітити спалах, попри те, що він був дуже коротким. Дослідники вважають, що JW 566 активно аккретує речовину від польового диска, що оточує її, а спалах був пов'язаний з порушенням магнітного поля, що направляє речовину до зірки.

Нагадаємо, що неподалік Одеси астрономи власноруч сконструювали телескоп. Він нині найбільший на материковій Україні, а дані прибору використовує навіть європейське космічне агентство. Останнім часом одесити відкрили та сфотографували декілька невідомих астероїдів.

ВідеоВ Одесі астрономи власноруч сконструювали унікальний телескоп

Неподалік Одеси за небом цілодобово спостерігає унікальний телескоп-астрограф. Він нині найбільший на материковій Україні, а дані прибору використовує навіть європейське космічне агентство. Останнім часом одесити відкрили та сфотографували декілька невідомих астероїдів.

В Одесі астрономи власноруч сконструювали унікальний телескоп