Цифровий переворот: як віртуальні моделі стали інфлюенсерами в Instagram та почали "відбирати хліб" у реальних блогерів

Відомим компаніям вигідніше працювати із віртуальними інфлюенсерами.

Фейкові Instagram-інфлюенсери, створені комп’ютерною графікою, моделюють дизайнерський одяг, носять Spanx та відвідують червоні доріжки. Вони поступово завойовують аудиторію соцмереж і, таким чином, "відбирають хліб" у блогерів, співпрацюючи із низкою брендів та рекламуючи їхню продукцію.

Про це йдеться у матеріалі Insider.

"Вітаю @travisscott з прем’єрою #lookmomicanfly", – написала Instagram-інфлюенсер і художник Міккела в одному зі своїх останніх постів, вочевидь, відвідавши червону доріжку прем’єри нового серіалу репера на Netflix. "Я сміялася, я плакала, я майже випала з вашого літака", - зазначила вона.

Мікела, яка зветься @lilmiquela в Instagram, набрала 1,6 мільйона підписників на платформі з моменту, коли вона з’явилася у 2016 році. Як тільки вона з’явилася, її пости заінтригували людей і були завалені запитаннями, щодо її роботоподібної зовнішності.

Справа у тому, що незважаючи на те, що Мікела і була названа однією з 25 найвпливовіших людей в Інтернеті у 2018 році, але вона насправді не може бути інфлюенсером, музиканткою чи моделлю, тому що Мікела просто цифрове зображення.

Ринок інфлуенсерів великий та прибутковий. Згідно з дослідженням від InfluencerDB, на маркетинг Instagram-інфлуенсерів було витрачено 5 мільярдів доларів у 2018 році, і тренд лише зростає. У звіті дослідження підраховано, що 39% усіх облікових записів Instagram  належать інфлуенсерам, що становить цифру близько 550 000.

Тож логічно, що з підвищенням якості та доступності 3D моделювання та комп’ютерної графіки (CGI), цифрові персони приєднаються до цього прибуткового руху.

Мікела є найвизначнішою персоною у колі CGI-інфлуенсерів. У своїй біографії в Instagram вона описується як "музикантка, шукачка пригод і робот зі смаком". Її фотографії зображують завидний стиль життя, сповнений високої моди, звукозаписних студій та вечірок зі знаменитостями. Вона співпрацювала з Бауером над однією зі своїх пісень Hate me. І в своєму профілі Spotify вона має декілька інших треків зі 300 000 щомісячних прослуховувань.

Але поки вона зображується на вечірках із реальними людьми в реальному світі, і зараз навіть "у стосунках" зі справжнім чоловіком, потрібно задатися питанням, чому хтось має дослухатися до її слів стосовно одягу чи ресторанів, якщо її досвід фізичної реальності дорівнює нулю.

Інфраструктура CGI - це цікава новинка для брендів

Консультант з питань цифрових технологій у Newgate Communications Джо Бромілоу розповіла Insider, що вона бачить багато причин, за яких цифровий інфлюенсер був би цікавим для брендів.

"Безумовно, насамперед, це новизна. Бренд, який випустив нову лінію, вже не так легко генерує заголовки, як раніше. Але бренд, який першим співпрацюватиме з цифровим інфлюенсером або моделлю, є набагато інтригуючим для медіа", – сказала вона.

Наприклад, Мікела з’явилася в рекламі Calvin Klein, де вона поцілувалася з Беллою Хадід. Це збентежило одних і розлютило інших, як Арву Махдаві, яка описала це в Guardian як "пізньокапіталістичне пекло" і "досить страхітливий погляд у майбутнє".

За словами генерального директора та засновника Monumental Marketing Джеймі Лава, брендів не так хвилюють питання етики. Він повідомив Insider, що партнерство з CGI-інфлюенсерами може потенційно бути зручнішим, оскільки можна не звертати увагу на людський фактор.

"Я маю на увазі, що інфлюенсери, це зайняті люди, які не обов’язково мають досвід у бізнесі або маркетингу, і, як всі люди, можуть наробити помилок!" – зазначив він.

За його словами, у маркетинговій індустрії з інфлюенсерами важко працювати; фотографії опубліковуються невчасно, теги не позначають відповідну кампанію чи обліковий запис або взагалі - забувають зробити пост.

"Маючи це на увазі, я не здивований, що бренди обрали шлях співпраці з CGI-інфлюенсерами. Це усуває більшість людських помилок і дозволяє вам бути більш прямими зі своїми очікуванням та мати більший контроль над кампанією", – сказав він.

За словами брендового консультанта Брендона Рельфа, єдина проблема полягає в тому, що настане час, коли технологічний прогрес досягне рівня, на якому CGI-персон можна буде досить легко копіювати.

"Зараз ми перебуваємо у світі глибоких підробок подібних речей, і певною мірою вони CGI-люди. Тому я думаю, що [CGI-інфлюенсери] починають виявляти проблему, про яку повинно думати суспільство та що з нею ми будемо робити", – сказав він для Insider.

Цифровий маркетолог у Bulldog Digital Media Баз Картер розповів, що багато з CGI-інфлюенсерів, яких він бачив за останні кілька років, здаються майже "сатиричною репрезентацією соціальних медіа та культури "прикидайся, поки не досягнеш успіху".

"Немає великої різниці між реальною людиною та одним із цих CGI. Якщо співпраця та довіра є, кампанія з Ліл Мікелою повинна бути настільки ж ефективною, як і з будь-яким іншим інфлюенсером", – сказав він.

Він додає, що це також потенційно набагато простіше тому, що CGI-інфлюенсеру не потрібен переліт на фотосесії, перукар та візажист.

Наприклад, існує одна теорія, що Мікела є цифровою версією британської моделі Емілі Бадор, яка визнала, наскільки вони схожі в минулому. Коли в "інтерв’ю" ютубер Шейн Доусон спитав Мікелу про їхню фізичну схожість, вона відповіла механічним голосом: "О, боже, якби ж. Вона така мила".

Відео Американська старшокласниця прихистила віслючка і прославила його в Instagram

Малечу покинула мама, віслючок був виснажений, і було незрозуміло, чи виживе він. Школярка забрала його додому і почала вигодовувати з пляшечки. Врешті-решт, тварина набралася сил. Дівчина залишила малечу у себе, назвала Джеком і створила сторінку в Instagram, на яку підписалося вже три тисячі людей.  

Американська старшокласниця прихистила віслючка і прославила його в Instagram

Троє найвідоміших CGI-персон створені одним виробником

Також простіше контролювати чутки навколо цифрової персони, як, наприклад, їхні політичні позиції та потенційно суперечливі думки в соціальних мережах. Але бренди зазвичай не можуть контролювати, що викладають живі інфлюенсери.

Наприклад, Бермуда, ще одна CGI-інфлюенсер з обліковим записом bermudaisbae в Instagram, була створена тією ж компанією, що і Мікела – Brud.

Бермуду спочатку було створено як білу прихильницю Трампа. Замість того, щоб чекати, коли інфлюенсери зможуть висловити різкі, на думку деяких, погляди, Brud вирішили це питання, створивши персонажа, який з самого початку був провокаційним.

Блавко, також створений Brud, є колегою-чоловіком Мікели та Бермуди. У нього є канал в YouTube, де він обговорює такі теми: "як залишитися друзями зі своїм колишнім(ю)" та "як сказати батькам, що тебе приваблюють роботи".

Створення персонажів надає повний контроль над розповідями навколо них

Brud використовує своїх персонажів неначе реаліті-шоу. Вони проводять час разом, спілкуються між собою та навіть сваряться.

Була розроблена міжусобиця між Мікелою та Бермудою, щоб посилити таємницю та інтригу в 2018 році, під час якої Бермуда "хакнула" обліковий запис Instagram Мікели та видалила всі її фотографії.

Після повернення контролю над обліковим записом, Мікела впала в екзистенційну кризу, і розмістила довгий допис про те, як вона тепер знає "правду" і що вона "не людина".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Miquela (@lilmiquela)

З того часу ці персонажі, здається, залишили позаду це складне минуле. Тепер їхній фід зосереджений на контенті, який більш підходить інфлюенсерам: відвідування крутих місць та згадки поп-культури.

Блавко описує Мікелу як свою "найкращу подругу", а Бермуду, як свою "колишню" у своїх відео та постах в Instagram, але здебільшого неоднозначність їхніх стосунків один з одним залишають місце для уяви підписників.

"CGI-інфлюенсери – це загадка. Люди, що стоять за ними, часто охоплені таємницею, і в багатьох з них є агенти", – розповіла власниця Boxed Out PR Хейлі Сміт.

Вона сказала, що поки справжнім людям доводиться обслуговувати певну аудиторію, то цифрові персонажі мають перевагу бути цікавими для всіх.

"Для старших поколінь вони пропонують ностальгію, нагадуючи нам про дні, коли ми грали в SIMS та створювали власних аватарів. А молоде покоління вони засліплюють майбутніми технологіями і роблять ці технології більш доступними, показуючи нові способи використання (та створення) інфлюенсерів, щоб заробляти гроші", – пояснила вона.

Відео Меган і Гаррі завели акаунт в Instagram і встановили світовий рекорд

Лише за 6 годин королівська пара набрала мільйон підписників. А зараз кількість фанів уже перевалила за два мільйони. Поки що Меган і Гаррі опублікували лише один пост – із підбіркою з дев’яти фото. Але невдовзі у пари народиться первісток, тож фани вже чекають на світлини немовляти на новій сторінці.    

Меган і Гаррі завели акаунт в Instagram і встановили світовий рекорд

Світ CGI-інфлюенсерів не закінчується компанією Brud

  • Є 20-річний Ліл Ваві, що має 17 000 підписників, татуювання на обличчі, та любить показувати свою крутизну. Його створила художниця моди Емілі Грум. Вона розповіла Hunger, що створила його, бо будувала "цифровий бренд для цифрової епохи", а Ліл Ваві був "виразом цієї ідеї".
  • Джеді Вейлз є SFW порно-зіркою з 30 000 підписниками, створена YouPorn щоб сприяти просуванню рекламних VR пропозицій компанії Camasutra VR.
  • Алекс Хантер, CGI-футболіст з 68 000 підписників, був створений для EA Sports’ Fifa 18 та був спонсований компанією Coca-Cola.
  • Ліам Нікуро - це віртуальна людина, створена за допомогою CG, що перебуває в Лос-Анджелесі та Токіо. У нього 12 500 підписників.
  • Є imma.gram, у профілі якої написано "я віртуальна дівчина". У неї 121 000 підписників і вона з’явилася в рекламі Puma.
  • Є також ria_ria_tokyo, xx_uca_xx та aoipriz, кожен з яких має по кілька тисяч підписників.
  • Нокс Фрост, загадковий 19-річний CGI чоловік із 769 000 послідовників, який "живе" в Атланті. Кумедним є те, що є стрічка в Reddit, яка слідкує за його спробами качатися, не дивлячись на те, що він не справжній.
  • Noonoouri це "цифровий персонаж", "активістка" і "веган", з 310 000 підписників, яка рекламувала KKW Beauty. Вона розповіла Vogue Australia: "Я перебуваю між простотою та розкішшю – мені подобаються протилежності, але якість першочергова. Я дівчина, яка керується якістю".
  • Lightning, герой у Final Fantasy, була використана у колекції весна-літо 2016 року Луї Вітон. "(Гескьєр) змінив те, як я себе бачу. Можливо, я нарешті дізнаюся, хто я насправді",  - розповіла вона в Dazed.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

here i am about to technically be sleeping on the job

Публикация от Jedy Vales (@jedyvales)

Компанії часто досягають успіху таємницями

Brud – неймовірно таємнича компанія. Єдина інформація про компанію, яка доступну в Інтернеті, це документ Google.doc і обліковий запис в Instagram з трьома світлинами, на яких представлені їхні CGI-"клієнти". Їхні представники відмовились відповідати на будь-які питання від Insider.

"Таємниця працює. Вже не так цікаво, коли ви знаєте, хто за ними стоїть", – сказав Рельф про прихованість компанії.

Він уподібнив це до яйця, яке на початку цього року, стало феноменом в Інтернеті, набравши найбільшу кількість лайків в Instagram з усіх часів. Тейлор Лоренз повідомила Atlantic, що бренди поспішали спонсорувати і монетизувати його, перш ніж воно "трісне".

"Усі хотіли знати, хто ж за тим яйцем. Це тривало довгий час до того, як вони вирішили показати себе. Це було дуже розумно"? – зазначив Рельф.

Але інші творці застосували більш сміливий підхід. Наприклад, Камерон-Джеймс Вільсон - модний фотограф, який став 3D-художником. Він створив "першу в світі цифрову супермодель" Шуду, і тепер має загалом сім персонажів у своєму агентстві цифрового моделювання The Diigitals.

Вільсон розповів Insider, що він надихнувся лялькою Barbie на створення Шуду. З того часу як він опублікував першу її фотографію в 2017 році, її образ кілька разів ставав вірусним, включно із зображенням, натхненним макіяжною лінією Ріанни Fenty.

Її образ обдурив багатьох людей через свою реалістичність. Тому Вільсон вважає важливим, щоб люди максимально розуміли, що Шуду не є реальною людиною.

"Люди іноді будуть помилятися, і їм просто необхідно нагадувати. Є вірогідність, що це обманює людей, і я хочу, щоб люди про це знали", – сказав він.

Майстерність 3D-художника можна оцінити за тим, скільки людей обдурено їхнім твором

Ближче до початку своєї кар’єри Вільсон оцінював якість своєї роботи за тим, скільки людей приймало Шуду за справжню людину. Для 3D-художника це великий комплімент, коли людина не може відрізнити графіку від реальності.

 "Коли дійшло до того, що більшість сприймала її за справжню, я вирішив, що це зайшло достатньо далеко. Я впевнився, що це не просто одноразовий образ, і зрозумів, що розрізнення має бути дуже чітким, а не неоднозначним", – пояснив він.

Вільсон отримав порцію критики через Шуду, частина з якої, на його думку, може стосуватися модельної індустрії в цілому. Деякі люди висловлювали стурбованість стосовно того, що ця фейкова постать означає для реальних людей у цій сфері, включно моделей та фотографів.

Деякі також вказували на те, що навіть якщо Шуду - чорношкіра жінка, Вільсон є чоловіком білої раси, і його 3D-твори можуть означати те, що жінок інших рас в модельній галузі можна позбавити роботи.

"Я думаю, що будь-який художник, який створює будь-яке мистецтво зіткнеться з критикою. Я можу говорити лише зі свого досвіду. Я насправді працював разом із реальними жінками, щоб створити кілька моїх робіт, і вони були дуже задоволені отриманим визнанням та оплатою", – сказав він.

Вільсон сказав, що через те, що справжні моделі можуть не знадобитися для певних завдань, тому відкривається багато можливостей для 3D-художників, тож є певний баланс.

Аналогічна критика може бути висловлена ​​тій, з кого змодельована Мікела, і тій, чиїм голосом насправді озвучені її пісні. Якщо творці задоволені отриманим визнанням, то це трохи схоже на гоустрайтерство в цифровій добі.

CGI-інфлюенсери провокують важливу дискусію щодо руху "позитивності тіла"

Однак Бромілоу вважає, що цифрові інфлюенсери створюють небезпечний прецедент, оскільки вона вірить, що це рух у зворотному напрямку до нинішнього руху "позитивності тіла" в моді.

"З одного боку, у вас є бренди, які працюють з моделями похилого віку або з моделями розміру плюс. А з іншого боку, у вас є бренди, які працюють з комп’ютерно-генерованими зображеннями жінок, які можна побудувати без дієт, прикрашання чи формування, а буквально змодельовані у будь-якому образі, який бажає бренд", – пояснила вона.

Вільсон сказав, що він дуже вірить у рух "позитивності тіла", але як він спостерігає, індустрія моди все ще дуже розділена. З одного боку, є масовий заклик до більшої різноманітності та включення меншин, у той же час з іншого боку, людям все ще подобаються сильно відредаговані фотографії інфлюенсерів та знаменитостей, багато з яких також мали пластичну хірургію.

"Чого ж насправді хочуть люди? Я скажу одне, якщо ви подивитеся на Шуду, вона виглядає доволі природньо. Вона не носить багато макіяжу, а волосся коротке і натуральне. Тому, хоча вона несправжня, але є певна природність і реалістичність в її образі", - зазначив він.

Ще одна з моделей Вільсона, Брен, має більші форми і видимі розтяжки на шкірі. Він сказав, що хотів зробити її такою, щоб "показати, що 3D-моделі – не всі змодельовані з Barbie і можуть представляти реальність".

"Я хочу, щоб люди це знали, і хочу, щоб люди відчували себе задіяними. Отже, скільки б вони не критикували Шуду, я завжди можу сказати, що це для всіх", – пояснив він.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

. . Artwork by @cjw.photo for @thediigitals . . #3D #3dsupermodel

Публикация от Brenn (@brenn.gram)

Межі між реальністю та фантазією повинні бути чіткими, а не розмитими

Вільсону подобається підтримувати певну ауру фантазії, і, певно, це також роблять Мікела, Бірмуда та Блавко. Але творіння Brud також розмивають лінії між реальністю і фейком.

Мікела створила музику з кількома відомими ді-джеями, серед яких Бауер. Вона зображена з реальними людьми в реальних місцях, і рекламує ресторани та бренди одягу. Бермуда купує каву з льодом, проходить процедури голкотерапії та носить Spanx.

"З CGI-інфлюенсирами користувачі не можуть уподоблюватися до них так само, як до реальних людей, а також не можуть дружити з ними", – сказав Лав.

Тоді виникає питання, чому ці CGI-інфлюенсери мають стільки спостерігачів, але найголовніше, що за люди – їх підписники? За його словами, розуміння аудиторії 3D-інфлюенсерів є ключовим фактором для розуміння справжнього застосування цих облікових записів.

Лав додав, що нинішні рекомендації щодо реклами спрямовані на людей-інфлюенсерів і не згадують CGI. У керівництві FTC зазначено, що інфлюенсери повинні чітко зазначати, спонсується їхня публікація в соціальних медіа чи ні. Але схоже, цього правила не завжди дотримуються цифрові інфлюенсери.

"Отже, бренди можуть скористатися цією лазівкою, щоб їхній спонсорований контент автоматично відображався у стрічках користувачів. Очікується, що до 2020 року, індустрія інфлюенсерів буде коштувати 20 мільярдів доларів, тому важливо, щоб вся реклама відповідно регулювалася"" – зазначив він.

Картер також сказав, що наразі ще не визначено, хто відповідає за правила щодо спонсорованого контенту від цифрових інфлюенсерів, але він впевнений, що в наступні декілька років з’являться регуляції щодо таких аватарів.

"З точки зору "купували б ви" від CGI-аватара, я не впевнений, як це буде працювати з косметичними засобами, автомобілями та здоровими напоями. Але що стосується моди, то я впевнений, що є люди, які купують продукцію під їхнім впливом. Якщо воно добре виглядає на GCI-аватарі, то воно має добре виглядати на людині, чи не так?" – пояснив він.

Технологія CGI, безумовно, стає більш доступною для пересічної людини. Рельф сказав: "Не доведеться вже так довго чекати, щоб це стало можливим для нас з вами. І я не знаю, чи це добре".

Відео Кім Кардаш'ян заробляє за пост в Instagram більше, ніж президент Америки за рік

Подробиці альтернативного заробітку світської левиці дивіться просто зараз.

Кім Кардаш'ян заробляє за пост в Instagram більше, ніж президент Америки за рік

Ми не живемо в ідеальному світі, і CGI-інфлюенсери є його частиною

Ральф пояснив, що технічний прогрес в ідеальному світі люди використовували б лише для блага, але ми не живемо в такому світі. Також, напевно, настане час, коли неймовірно важко буде відрізнити справжнього інфлюенсера від CGI, чим бренди точно скористаються.

"Наразі вони схожі на живих, але недостатньо. Ваш мозок все ще може відрізнити, що це, вочевидь, не людина. Ми можемо це бачити. І в цьому, наразі, полягає його новизна", – сказав Рельф.

У Мікели 1,6 мільйона підписників, тож це щонайменше 1,6 мільйона людей у ​​світі, які усвідомлюють, що коли вона публікує в Instagram світлини своїх відвідувань занять йоги або відвідує нову кав’ярню, її рекомендації не є абсолютно справжніми.

Але кожна людина, яка не знає про цю зростаючу тенденцію, є ще однім споживачем, для відкритого маніпулювання новою хвилею маркетингу. Рельф каже, що в майбутньому ми всі повинні бути трохи пильнішими.

"Як тільки технології розвинуться, вони, швидше за все, будуть використовуватися негативно, і тоді, можливо, це вже не буде примхою. Можливо, нам потрібно почати справді перевіряти, що ми бачимо на своїх екранах", – сказав він.

Залиште свій коментар