Далека-далека "надземля". Учені з'ясували нові дані про загадкову Планету Х у Сонячній системі

Останні

Популярні

Коментують

Більше новин

Вона виявилась меншою, ніж вважалось.

Учені зі США дійшли висновку, що потенційна дев'ята планета Сонячної системи, відома як планета Х, не є газовим гігантом, як вважалось раніше.

Про це повідомляє Science Alert.

Нові дані свідчать про те, що вона належить до так званого класу суперземель – такі планети важчі за Землю, але легші від газових гігантів. Маса планети Х, ймовірно, у 5-10 разів більша за масу нашої планети.

Розміром планета близька до Нептуна. Окрім того, стало відомо, що об'єкт перебуває у півтора рази ближче до Сонця, ніж вважалося раніше. Тим не менш, вона все одно дуже далеко – за 400-800 астрономічних одиниць від нашого світила. Зазначимо, що астрономічна одиниця - відстань від Землі до Сонця.

Уперше дослідники Майкл Браун і Костянтин Батигін з Каліфорнійського технологічного інституту повідомили про виявлення за межами орбіти Плутона об'єкта розміром з Нептун, який в 10 разів важчий за Землю, у січні 2016 року.

Нагадаємо, учені знайшли загадкову нейтронну зорю, "яка не мала б існувати". Думка, що нейтронні зірки з дуже сильним магнітним полем не можуть створювати джети, виявилась помилковою.

ВідеоУкраїнці допомагають НАСА будувати ракету для досліджень у космосі

Ракета "Антарес" буде досліджувати принципові для фізиків питання. Про те, де саме стали в пригоді досвідчені інженери "Південмашу" і, які шанси, що міжнародна космічна станція не голодуватиме, дізнавався кореспондент ТСН.

Українці допомагають НАСА будувати ракету для досліджень у космосі